Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Terntank Rederi søger Financial Controller

Terntank Rederi A/S

Frederikshavn, Nordjylland

Fuldtid
Kontakt
Terntank Rederi A/S
Vestre Strandvej 10
9990 Skagen
Tlf
98 40 70 60
Kontakt
Birgitte Overgaard Christiansen
Tlf
21 38 00 61
Vestre Strandvej 10
9990 Skagen
Danmark
Praktisk information
Oprettet
31-01-2024
Udløber
25-02-2024
Kviknummer
LJA-85294783
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans og bank, Kontor og administration, Økonomi




Har du praktisk erfaring i udarbejdelse af årsregnskaber og besidder du en god økonomisk forståelse? Leder du efter nye spændende udfordringer som Financial Controller i en international virksomhed? Så er der her en mulighed for at blive en del af vores team.

Terntank Rederi er en familieejet shipping virksomhed som startede på Donsö i den sydlige del af Göteborgs skærgård i 1958. Vi ejer i dag 9 produkttankskibe og har bestilt yderligere 3 nye hybridtankskibe, som bliver leveret i 2025. Vi har specialiseret os i transport af miljøvenlige brændstoffer samt bio produkter og vores kunder er førende energiselskaber i Europa. De seneste år har vi foretaget store miljømæssige investeringer i grøn omstilling, herunder gas og metanoldrevne motorer, vinge-sejl, hybrid batterisystem og landstrøm. Alt sammen i tæt samarbejde med vores kunder.

Som Financial Controller er du en del af økonomifunktionen, som er placeret i Skagen. Vi  varetager opgaver for hele koncernen som består af 5 selskaber.

Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af følgende:

  • Hjælp til udarbejdelse af periode- og årsrapporter
  • Controlling og budgetopfølgning
  • Likviditetsestimater
  • Indberetning af statistikker til myndigheder
  • Momsindberetning
  • Back up til lønfunktion
  • Arbejdsopgaver indenfor GDPR
  • Ad-hoc opgaver

Din profil:
Det er afgørende, at du har det faglige fundament i orden. Vi forestiller os, at du har en relevant baggrund og erfaring indenfor økonomi, revision eller tilsvarende som f. eks. regnskabsmedarbejder, revisor, controller eller lignende. Desuden forventer vi, at du har nogle års praktisk erfaring med de anførte opgaver og at du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber, da vores forretningssprog er engelsk samt skandinavisk.

Vi tilbyder:

  • En spændende fuldtidsstilling i en attraktiv branche.
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for at præge din egen arbejdsdag
  • En uformel omgangstone og godt samarbejde mellem de forskellige afdelinger og fartøj
  • Hovedkontor i Skagen, men der vil være mindre rejseaktivitet til kontoret på Donsö
  • Løn der modsvarer din kvalifikationer

Ansøgning:
Ansøgningsfrist 25. februar 2024, men vi vurderer løbende modtagne ansøgninger.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO Birgitte Overgaard Christiansen på mail birgitte.o.christiansen@tarntank.com eller på tlf. 21 38 00 61 eller CEO Jens  P. Buchhave jens.p.buchhave@tarntank.com eller på tlf. 30 45 15 18.

Skriftlig ansøgning sendes til:

Terntank Rederi A/S
Vestre Strandvej 10
9990 Skagen
birgitte.o.christiansen@tarntank.com eller jens.p.buchhave@tarntank.com

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på Nordjyskejob.dk

Ansøg nu
Virksomhed
Terntank Rederi A/S
Vestre Strandvej 10
9990 Skagen
Telefon
98 40 70 60
Kontaktperson
Birgitte Overgaard Christiansen
Telefon
21 38 00 61
Adresse
Vestre Strandvej 10
9990 Skagen
Danmark
Praktisk information
Oprettet
31-01-2024
Udløber
25-02-2024
Kviknummer
LJA-85294783
Jobtype
Fuldtid
Fag
Finans og bank, Kontor og administration, Økonomi