SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
2.705
2.705
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Thisted Kommune

|
Nordjylland
|
Indrykket 28-05-2021

Serviceminded sagsbehandler til Borgerservice

Har du mod på spændende udfordringer?
Er du god til at tale med andre mennesker?
Har du empati?
Så er det dig, vi søger.

Borgerservice i Thisted Kommune søger en sagsbehandler til at hjælpe med vores kerneopgave: Sikre faglig og sammenhængende borgerbetjening i øjenhøjde.

Vi har fokus på digitalisering af interne arbejdsprocesser og på, at borgerne kan betjene sig med effektive og let tilgængelige selvbetjeningsløsninger. Derudover har vi en gruppe af ikke-digitale borgere, der har brug for mere støtte og vejledning.

Borgerservice er en velfungerende afdeling med 17 medarbejdere, hvor vi løser mange forskelligartede opgaver. Vi har en samfundsmæssig vigtig rolle – både med vores konkrete arbejdsopgaver, men også som vejviser i det offentlige.
Vores dagligdag veksler mellem ekspeditioner i front, på de digitale platforme og i telefon samt administrative opgaver.

Borgerservice er organisatorisk forankret i Center for IT, Digitalisering og Borgerservice.

Arbejdsopgaverne i Borgerservice er blandt andet:

  • vielser; prøvelser af kirkelige og borgerlige vielser, herunder afholdelse af borgerlige vielser
  • MitID/NemID; udstedelse og vedligeholdelse af borgers NemID og MitID
  • folkeregister; registrering på adresser og lægevalg
  • kørekort; udstedelse og fornyelse af kørekort
  • hjælp til selvhjælp og vejledning af borgerne; hjælpe borgere med at søge ydelser i forhold til deres livssituation
  • Den Digitale Hotline; supporter på den fælles-kommunale telefon hotline
  • valg; håndtering af brevstemmer og klargøring til valgdage
  • pas; udstedelse og fornyelse af pas
  • tilskud til pensionister; bevilling og udbetaling af ydelser til pensionister
  • lægekørsel; visitering og bestilling kørsel til læge.

Du vil få nogle primære opgaver ud fra ovenstående, men du skal være villig til at sætte dig ind i flere og andre arbejdsopgaver, samt være klar til skift i opgaverne, da vi er en afdeling i konstant udvikling.

Vi tilbyder
  • en afvekslende hverdag med ansvar og indflydelse
  • en afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, vidensdeling og plads til forskellighed er i højsæde
  • et godt arbejdsmiljø, hvor vi vægter høj faglighed og sætter pris på humor og en uformel omgangstone
  • at vi hjælper hinanden på tværs af afdelingen og dækker hinanden ind, hvor efterspørgslen på vores ydelser er størst
  • løbende faglig udvikling.

Vi forventer, at du
  • er kontoruddannet, gerne med speciale i offentlig administration
  • har erfaring inden for en eller flere af de nævnte opgaver
  • har kendskab til digitale selvbetjeningsløsninger
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner både internt og eksternt og kan tackle enhver borgerhenvendelse professionelt og respektfuldt
  • er god til at sætte dig ind i nye opgaver og holde mange bolde i luften på samme tid
  • kan håndtere en til tider hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt
  • er venlig og imødekommende, og kan yde tillidsskabende borgerbetjening
  • er løsningsorienteret og videbegærlig i forhold til faglighed, og tager medansvar for opgaverne og afdelingens trivsel.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.
Vi håber, at du kan tiltræde stillingen pr. 1. august 2021.
Lønniveauet for stillingen er efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.

Yderligere informationer
Vi står gerne til rådighed, hvis du har behov for uddybende informationer om stillingen, vores arbejdsplads eller noget helt tredje – kontakt leder af Borgerservice Gitte Frøkjær på telefon 99 17 18 81 / 60 45 69 94.

Vi modtager gerne din ansøgning snarest muligt, dog senest den 21. juni 2021.

Umiddelbart efter ansøgningsfristen vil du høre fra os i relation til en eventuel jobsamtale. Samtalerne vil finde sted den 24. juni 2021. Det vil derfor være en fordel, hvis du sætter et lille kryds i kalenderen. Der vil blive indhentet referencer efter nærmere aftale.

 

Kontakt
Kontaktperson
 
Tlf:
-
Adresse
7700 Thisted
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-05-2021
Kviknummer:
LJA-82173342
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Offentlig
Lignende job
Job fra denne arbejdsgiver
Thisted, Nordjylland
Frist: 
18-08-2021
Thisted, Nordjylland
Frist: 
13-08-2021
Thisted, Nordjylland
Frist: 
18-08-2021
Thisted, Nordjylland
Frist: 
16-08-2021
Thisted, Nordjylland
Frist: 
25-08-2021
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.