Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personal assistant to CEO

Aalborg Kongres & Kultur Center

Aalborg, Nordjylland

Fuldtid
Kontakt
Aalborg Kongres & Kultur Center
Europa Plads 4
9000 Aalborg
Tlf
25474610
Kontakt
 
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-05-2023
Udløber
15-06-2023
Kviknummer
LJA-84766700
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kontor og administration, Økonomi, Offentlig, Ledelse

PA to CEO / Direktionssekretær i AKKC

Er du verdensmester i detaljer, er du muligvis den helt rigtige profil til en stilling som Personal Assistant to CEO / Direktionssekretær i Aalborg Kongres & Kultur Center.

Vi søger en skarp koordinator med godt overblik. Service er et klart grundelement i vores organisation, så selvfølgelig er du både serviceorienteret og imødekommende, men har også et sundt kritisk filter. AKKC er samtidig et internationalt hus med kontakter i hele verden; derfor er det vigtigt at du har et højt niveau indenfor engelsk i skrift og tale.

Som PA / Direktionssekretær vil din arbejdsdag være præget af meget forskellige opgavetyper både i indhold og tidspunkter – til gengæld er arbejdstiderne meget fleksible.

 

Arbejdsopgaver

Som Personal Assistant to CEO har du en bred vifte af opgaver, der består af daglige rutineopgaver, tværfagligt samarbejde og håndtering af højt fortroligt materiale. Fælles for opgaverne er, at koordinering og professionalisme er i højsædet.

Dine opgaver som PA vil bl.a. bestå af:

·         Kalenderstyring og koordinering i samarbejde med CEO.

·         Direktionssekretariatsopgaver – såsom at koordinere og referere bestyrelses- og ledergruppemøder, planlægge og koordinere diverse møder for interne og eksterne samt indhente nødvendige data.

·         Arbejde på tværs af alle afdelinger og have gode relationer til samarbejdspartnere.

·         Konstant være omstillingsparat ift. opgaver og deadlines.

·         Udarbejdelse af præsentationsmaterialer og kommunikative opgaver.

·         Planlægning af (og til tider deltagelse på) rejser i ind- og udland.

 

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen og aflønnes efter gældende overenskomst imellem HK og KL. Vi forventer du er klar til at starte senest den 01.08.2023.

Aalborg Kongres & Kultur Center besøges hvert år af mere end 600.000 gæster fordelt på omkring 2.000 årlige arrangementer herunder møder & kongresser, messer og kulturarrangementer. Centret tilbyder 2 sale og 40 mødelokaler fra 2 til 2400 personer. 

Hvis du vil vide mere
Du kan læse mere om AKKC på www.akkc.dk. Du søger stillingen via stillingsopslaget på hjemmesiden inden 15.06.2023.

BEMÆRK: Samtaler holdes løbende med relevante kandidater.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte tidl. PA, Head of Culture & Event, Christian Kjeldsen på telefon +45 93 59 99 45 eller via mail ckj@akkc.dk.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på Nordjyskejob.dk

Ansøg nu
Virksomhed
Aalborg Kongres & Kultur Center
Europa Plads 4
9000 Aalborg
Telefon
25474610
Kontaktperson
 
Adresse
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-05-2023
Udløber
15-06-2023
Kviknummer
LJA-84766700
Jobtype
Fuldtid
Fag
Kontor og administration, Økonomi, Offentlig, Ledelse