SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
1.891
1.891
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
NORDJYSKE Medier A/S

NORDJYSKE Medier A/S

|
Nordjylland
|
Indrykket 05-08-2020

Løn- og HR-konsulent til NORDJYSKE Medier

Løn- og HR-konsulent

Lønadministration HR-support Ledersparring


NORDJYSKE Medier er et moderne og innovativt mediehus, der skaber viden og sammenhold mellem mennesker. Vi er Nordjylland og Nordjylland er os. Vi oplyser, engagerer og inspirerer nordjyderne på relevante platforme. Vi sørger for perspektiv og er tæt på nordjydernes liv og er en del af det samfund, de færdes i, og det, de beskæftiger sig med. NORDJYSKE Medier er med opstart den 2. januar 1767 den næstældste medievirksomhed i Danmark og beskæftiger på nuværende tidspunkt cirka 650 medarbejdere fordelt over en lang række forskellige faggrupper.

Vi tror på, at den vigtigste forudsætning for at give kunderne en god oplevelse er, at vi, der arbejder hos NORDJYSKE Medier A/S, selv har en god oplevelse på jobbet. Derfor bliver der lagt stor vægt på at have et godt samarbejde på tværs af fagområder og funktioner, og dette med udgangspunkt i vores værdier "Åbne", "Modige", "Passionerede" og "Ordentlige" som er vores værdisæt i alt hvad vi gør. Vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.

Vi tilbyder nu et spændende job i vores HR-afdeling som Løn- og HR-konsulent.


Vi tilbyder
Du bliver en del af et aktivt HR-team med 8 engagerede kolleger. Vi arbejder i et agilt og innovativt miljø med højt til loftet og med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Vi lægger stor vægt på sammenhængs-kraften i HR-arbejdet og relationen til vores kunder i organisationen. Vi har derfor et naturligt tæt samarbejde mellem HR Business Partnerne og Løn- og HR-konsulenterne og et stærkt fagligt og kollegialt sparringsmiljø.

Hverdagen byder på afvekslende opgaver på hele HR-paletten, en stor kontaktflade til en række forskellige faggrupper, som kræver at du kan sætte dig ind i detaljer, men også forstå det relationelle samspil på en dynamisk arbejdsplads med en uformel kultur og engagerede kolleger.

Dine primære arbejdsopgaver bliver

  • lønadministration inden for alle vores fag- og forretningsområder
  • udarbejdelse af forslag til overenskomst- og lønindplacering
  • rådgivning, opgaveløsning og servicering af medarbejdere og lederne i forhold til generelle regler om ferie, barsel, overenskomst- og aftalefortolkning m.m.
  • inddatering og udtræk af relevante HR-data.

Dine kvalifikationer
Du er først og fremmest hundredemeter-mester i lønadministration. Derudover kan du selvstændigt sætte dig ind i og omsætte ny lovgivning og overenskomstforhold i dit daglige arbejde. Mest af alt er det vigtigt, at du motiveres af disse opgaver. Via din nysgerrighed kommer du ind under huden på kulturen, forretningsgange og fagområder i NORDJYSKE Medier.

Du har en god faglig ballast inden for løn, og du arbejder med højt kvalitets- og ambitionsniveau i løsningen af dine opgaver. Du deler gerne ud af din viden og synes,  at det er sjovt at spille andre gode.

Du har det godt med deadlines, kan holde hovedet koldt samt planlægge, følge op og følge opgaverne til dørs. Du har et positivt og engageret drive, smil på læben og byder gerne ind med løsningsforslag i effektiviserings-processer. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med rapportering, dataudtræk og -analyse og kan anvende excel. Vi benytter Lessor-løn som lønsystem og MindKey som HR-system.

Ansættelsesvilkår
Gode ansættelsesvilkår med løn efter kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid med primært arbejdssted i Aalborg.

Alt det praktiske
Send din ansøgning og CV i PDF-format til personale@nordjyske.dk senest den 17. august 2020. Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Møller Simonsen mail: Trine.moller.simonsen@nordjyske.dk mobil: 2249 1408 eller Ledende HR Business Partner Malene V. Nielsen mail: malene.virring.nielsen@nordjyske.dk eller mobil 2840 8842. Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning.

For yderligere information om NORDJYSKE Medier se www.nordjyskemedier.dk/

NORDJYSKE Medier A/S ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Kontakt
Kontaktperson
Trine Møller Simonsen
Tlf:
2249 1408
Adresse
Langagervej 1
9220 Aalborg Ø
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
05-08-2020
Udløber:
17-08-2020
Kviknummer:
LJA-80799300
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans og bank,
Human Resources,
Kontor og administration,
Økonomi
Lignende job
Rebild Kommune
Rebild, Nordjylland
Frist:
05-10-2020
Rebild Kommune
Rebild, Nordjylland
Frist:
12-10-2020
Job fra denne arbejdsgiver
Morsø, Nordjylland
Frist: 
02-10-2020
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.