SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
2.705
2.705
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Retten i Aalborg

|
Nordjylland
|
Indrykket 17-06-2021

Kontormedarbejder til Retten i Aalborg

Retten i Aalborg søger en kontormedarbejder, der indtil videre skal være tilknyttet skifteretten som sagsbehandler. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt, og vi vil se det som en stor fordel, hvis du tidligere har arbejdet med eller i forvejen kender til sagsområderne inden for skifteret.

I skifteretten arbejder man som sagsbehandler med dødsboerne, hvor man bl.a. vejleder arvinger om mulige skifteformer, står for den løbende sagsbehandling, herunder korrespondance med eksterne samarbejdspartnere og kontrollerer boopgørelserne og beregner boafgifter, når boerne skal sluttes. I skifteretten fungerer man også som notar og som sekretær for juristerne i insolvenssagerne, herunder konkurssagerne og gældssaneringssagerne.

Retten i Aalborg er en del af Danmarks Domstole, og vi varetager betjeningen af borgerne i Aalborg, Vesthimmerland, Rebild og Mariagerfjord Kommuner. Vi er godt 90 medarbejdere, hvoraf der til skifteretten er tilknyttet 3 jurister og 9 kontormedarbejdere. Rettens lokaler er centralt placeret midt i Aalborg med nem adgang til offentlig transport. Vi tilbyder en hverdag med gode faglige udviklingsmuligheder i et godt arbejdsmiljø, hvor vi bl.a. har fokus på videndeling, effektivitet og fælles trivsel.

Vi lægger ud over erfaring med sagsområderne vægt på:

  • At du har en kontoruddannelse
  • At du har flair for it
  • At du er serviceminded, omhyggelig og stabil
  • At du kan arbejde selvstændigt
  • At du er fleksibel
  • At du har et godt humør
  • At du har lyst til at bidrage til udviklingen af opgaverne ved Retten i Aalborg
Ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer (OAO) samt Organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Aflønning sker efter de nye lønsystemer med indplacering i løngruppe 2, sats 2, eller løngruppe 3, sats 1 alt efter erfaring. Hertil kommer, afhængig af anciennitet inden for det offentlige, pension på 15%. Der vil eventuelt kunne ydes tillæg afhængig af erfaring og kompetencer.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i skifteretten, Bettina H. Jakobsen, på telefonnummer 99 68 84 84. Du kan også læse mere om Retten i Aalborg på vores hjemmeside www.domstol.dk/aalborg eller sende en mail til os på adm.alb@domstol.dk.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du sende din ansøgning via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen”. Ud over din ansøgning bedes du vedhæfte CV, anbefalinger og eventuelt karakterblad vedrørende din kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse.

Din ansøgning skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest torsdag den 1. juli 2021.

Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 7. juli 2021.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold.



Kontakt
Kontaktperson
 
Tlf:
99688484
Adresse
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
17-06-2021
Kviknummer:
LJA-82267333
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Offentlig
Lignende job
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.