Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent/Kontormedhjælper

KGH Customs Services ApS

Frederikshavn, Nordjylland

Deltid
Kontakt
KGH Customs Services ApS
Færgehavnsvej 31
9900 Frederikshavn
Kontakt
Winie Jørgensen
Tlf
98410188
9900 Frederikshavn
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-07-2022
Udløber
21-08-2022
Kviknummer
LJA-83876517
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Kontor og administration

Kontorassistent/Kontormedhjælper

Til kontoret i Frederikshavn

KGH blev grundlagt i 1963 og er Europas største virksomhed inden for toldklarering og international handel. Vi har, siden start, kontinuerligt oparbejdet vore kompetencer indenfor toldklarering.

Pr. 1. september 2020 blev KGH Customs Services en del af Maersk koncernen.

I dag servicerer vi mere end 28.000 kunder i Europa og vores viden er opbygget ved, at vi er tæt på vore kunder og repræsenteret der, hvor godset håndteres fysisk.

Vi er en virksomhed i konstant udvikling med egne kontorer på en lang række havne og grænseovergange i Europa med over 1000 medarbejdere og Danmark har, med sine kontorer i Frederikshavn, Hirtshals og Århus, en strategisk vigtig placering for KGH i forhold til toldklarering i EU.

Hos KGH bygger vi bro mellem vore kunder og gældende regler indenfor EU og international handel. Vi er passionerede omkring told og stræber efter, at hjælpe vore kunder med at forenkle deres toldbehandling gennem vores unikke produktportefølje, høje toldkompetence og geografiske dækning.

Vi er i rivende udvikling, så hvis du er en pligtopfyldende og engageret kontormedhjælper, der brænder for at arbejde i et moderne team i konstant udvikling, hvor kvalitet og service er i højsæde, så er det lige dig vi mangler

Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra kontor
  • Forskellige opgaver som, fakturering, intrastat indberetning, kontroller, ad hoc
  • Leverer en høj kvalitet i dit arbejde
  • Er fleksibel og ikke mindst samarbejdsvillig
  • Er positiv og smilende
  • Behersker engelsk i skrift og tale

Tiltrædelse  hurtigst muligt, senest 1. oktober 2022 – løn i forhold til kvalifikationer

Arbejdstiden er gennemsnitlig 25 timer/uge.

Ansøgningen sendes senest d. 21/8-2022 til Office Manager Winie Jørgensen via mail: winie.jorgensen@kghcustoms.com.

Spørgsmål til stillingerne kan stilles til Office Manager Winie Jørgensen på tlf 20889920

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på Nordjyskejob.dk

Ansøg nu
Virksomhed
KGH Customs Services ApS
Færgehavnsvej 31
9900 Frederikshavn
Kontaktperson
Winie Jørgensen
Telefon
98410188
Adresse
9900 Frederikshavn
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-07-2022
Udløber
21-08-2022
Kviknummer
LJA-83876517
Jobtype
Deltid
Fag
Kontor og administration