Gem annonce

Mariagerfjord Kommune

|
Nordjylland
|
Indrykket 21-12-2018

IT Konsulent

 Mariagerfjord kommune er inde i en markant digital udvikling og har stærk fokus på værdien af digitale løsninger, og deres effektiviseringspotentiale.
I Center for It-og digitalisering arbejder vi for at understøtte denne digitalisering, både internt i vores egen afdeling, men ikke mindst hos vores kolleger i kommunens fagområder.
Center for It-og digitalisering er eksempelvis absolut førende i udnyttelsen af Identity management (IdM) løsninger, og vi har således digitaliseret hele vores medarbejderflow.
Derudover supporterer vi knap 3000 it-brugere, drifter en redundant VMware installation samt en it-infrastruktur til 130 institutioner.
Da kompleksiteten i vores omfattende installation er konstant stigende, har vi nu behov for at styrke kompetencerne i vores Servicesupport team på 9 mand, og derfor søger vi nu en ny kollega, der kan indgå i en central funktion, der sikrer sammenhæng mellem it-drift, digitalisering og udvikling af kommunens mange fagområder.
Dine opgaver vil derfor spænde vidt lige fra driftsopgaver og systemintegrationer til projektopgaver.
.
Dine opgaver:

   • Indgå i den daglige drift og udvikling af vores Microsoft platform (Fx GPO’er,Print ).
   • Indgå i den daglige drift af vores IDM platform (Microfocus).
   • Struktureret fejlsøgning og håndtering af incidents og andre opgaver.
   • Deltagelse i servicevindue for vores driftsmiljøer
   • It-faglig sparring med dine kollegaer, ledelse og til vores fagområder

Du er en succes i dit arbejde, når:

   • Du overholdeler vores interne processer – herunder ITIL.
   • Du har et selvstændigt drive, og samtidig er samarbejdende og fleksibelt.
   • Du løbende optimerer drifts-rutinerne.
   • Dine interessenter løbende bliver informeret på relevant status.
   • Du evner at kommunikere tydeligt og levere til tiden.
 

Fagligt forventer vi:

   • At du har en relevant uddannelse på fx bachelorniveau eller tilsvarende.
   • En eller flere Microsoft certificering (MCSA/MCSE).
   • Du har kendskab til Linux og gerne scripting/programmering
   • At du har et stort kendskab til It-drift, systemintegrationer og digitale løsninger
   • At du har kendskab til projektledelse, og gerne arkitekturprincipper.
   • At du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaveløsninger.
   • At du har erfaring med ITIL
 
 
 

Personligt, forventer vi at du kan:

   • Beslutte og iværksætte handling – du er selvkørende.
   • Du kan håndtere at have mange bolde i luften, og mange kontaktflader.
   • Være en holdspiller med en samarbejdsorienteret indstilling og fokus på de fælles mål.
   • Kommunikere skriftligt og rapportere – du er klar i tale og skrift på dansk.
   • Levere resultater - du er målsøgende og drivende i dit ansvarsområde.
   • Evne at agere i en politisk styret organisation.
   • Forstår at forandring er et vilkår for løbende at kunne understøtte forretningens behov.
   • Være fleksibel omkring arbejdstider i pressede situationer.
   • Arbejde i et travlt miljø – du er robust og besidder et godt humør.

Vi kan tilbyde:

   • En stilling som IT konsulent, hvor du vil blive en vigtig aktør i drifts- og udviklings opgaver.
   • Du får stor indflydelse på din egen hverdag
   • Engagerede kollegaer, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, godt humør og en uformel omgangstone
   • En fleksibel arbejdsplads som giver frihed til ansvar

Løn og ansættelsesvilkår:

   • Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
   • Ugentligt timetal: 37.
   • Ansøgningsfrist er mandag d 21. januar 2019.
   • Vi afholder samtaler d 28. januar 2019, og forventer tiltrædelse d. 1. marts 2019.

 
   • Vil du vide mere om jobbet og vores ambitioner, er du velkommen til at kontakte it- og digitaliseringschef Michael Dahl på tlf. 9711 3020, eller Teamleder Chris Anthonsen på 51544747
 



Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt
Kontaktperson
 
Adresse
9500 Hobro
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
21-12-2018
Kviknummer:
LJA-69039114
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
IT
Gem annonce
Lignende job
Skatteforvaltningen, Aalborg, Skibsbyggerivej
Aalborg, Nordjylland
Frist:
17-02-2019
Rådhuset Thisted
Thisted, Nordjylland
Frist:
28-01-2019
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.