SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
1.869
1.869
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

MATCHMIND A/S

|
Nordjylland
|
Indrykket 05-05-2020

Intern salgs- og ordreassistent til Jydsk Barberblade-Fabrik A/S

Jydsk Barberblade-Fabriks dygtige medarbejder gennem mange år har valgt at gå på efterløn, og derfor søges hans afløser.

Brænder du for koordinering af indkomne ordrer kombineret med kundekontakt, og har du erfaring med håndtering af processer omkring fragt og eksport af egenproducerede varer? - så er du den helt rette til jobbet som intern salgs- og ordreassistent...

JBF udvikler, producerer og markedsfører skrabere. Udover et stort marked i DK eksporter de til over 40 lande Worldwide. Kunderne er det professionelle marked inden for rengøring, vinduespudsning, malere og Aqua, hvor man ikke går på kompromis med kvaliteten. Derudover producerer og leverer JBF en bred vifte af industrielle blade til diverse præcisionsformål og til brancher som medicinal, trykkerier og fødevarer.

Jobbet

Du bliver del af en virksomhed med 10 dedikerede medarbejdere, hvor medansvar, fleksibilitet og samarbejde er en selvfølge.

Du vil desuden være en del af bindeleddet mellem salg, produktionen og kunderne. Da en stor del af kunderne er internationale, er det vigtigt, at du kan begå dig godt på engelsk såvel skriftligt som mundtligt.

Dine arbejdsopgaver;

  • Kundekontakt via mail og telefon
  • Tilbudsgivning på indkomne forespørgsler
  • Registrering af ordrer og håndtering af disse
  • Fakturering
  • Booking af fragt, udfyldelse af forsendelsespapirer og tolddokumenter
  • Statusopgørelse på KPI´er
  • Indkøb af varer til produktionen og kontorartikler
  • Vedligeholdelse af stamdata i NAV 2017
  • Vedligeholdelse af øvrige master data og tekster
  • Salgsrelaterede ad hoc opgaver
Din baggrund

Du trives med en hverdag, hvor der er variation i arbejdsopgaverne. Du er god til at strukturere dine opgaver og selvstændigt få supply chain til at fungere i hverdagen. Du har nogle års erfaring fra enten en produktions- eller handelsvirksomhed. Du er yderst serviceminded og brænder for at tingene lykkes, så kunderne oplever en verdensklasse service. Produktkendskab er ikke nødvendigt, da der vil være en grundig oplæring.

Kendskab til Microsoft Dynamics NAV og Office pakken er en fordel. Dansk og engelsk på godt niveau, både skriftligt og mundtligt, er et krav.

Personprofil

Du trives med at være del af en mindre virksomhed, hvor samarbejde og ansvarlighed er nøgleord i målsætningen om at give kunderne den bedst mulige service. Desuden kan du nikke genkendende til flg.:

  • Struktureret med god ordenssans
  • Sætter en ære i at hjælpe dine kolleger i et til tider hektisk arbejdsmiljø
  • Selvstændig, ansvarsbevidst og god til at prioritere dine arbejdsopgaver
  • Altid et smil på læberne, og en fleksibel og positiv tilgang til en hverdag med vekslende opgaver
  • Trives med variation i opgaverne og hverdagen
Du tilbydes

Ansættelse i en velkonsolideret virksomhed. Lønpakke efter kvalifikationer indeholdende pension. Stillingen er som udgangspunkt på 35 timer og mødetiden er kl. 08.30.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Niels Møller på 30 21 45 15. Opstart er hurtigst muligt og senest 1. juli.

Klik på "Søg stillingen" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde.

Fabrikken blev oprindeligt grundlagt i 1930 i Løgstør, men få år efter flyttede produktionen til Aalborg, hvor man frem til 1970, udelukkede producerede og markedsførte traditionelle barberblade. Denne produktion standsede i 1985, hvorefter virksomheden fokuserede på produktion af skrabere samt blade til industrielle formål.

I 2004/2008 skiftede fabrikken ejere til Morten Thomsen og Margit Sigaard. De var begge tidligere ansatte, og bidrog med lang erfaring i at varetage virksomhedens mange udfordringer og styre den daglige drift. Morten Thomsen står for produktion og logistik, og Margit Sigaard har ansvaret for salg og administration.

Læs mere om virksomheden på www.jbf.dk

Kontakt
Kontaktperson
 
Tlf:
70702333
Adresse
9220 Aalborg Øst
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
05-05-2020
Kviknummer:
LJA-80227037
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration
Lignende job
OUTRUP VINDUER & DØRE A/S
Morsø, Nordjylland
Frist:
19-07-2020
NK CARE ApS
Hjørring, Nordjylland
Frist:
12-07-2020
Job fra denne arbejdsgiver
Aalborg, Nordjylland
Frist: 
26-07-2020
Jammerbugt, Nordjylland
Frist: 
09-08-2020
Rebild, Nordjylland
Frist: 
07-08-2020
Jammerbugt, Nordjylland
Frist: 
02-08-2020
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.