SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
1.576
1.576
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Skattestyrelsen

Skattestyrelsen

|
Vestjylland
|
Indrykket 05-11-2020

Har du erfaring med skat og moms?

Har du erfaringer med skat og moms på erhvervsområdet? - Genopslag

Har du lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Vil du være en del af en arbejdsplads, der har fokus på at bruge dine kompetencer og udvikle din faglighed? Så ser vi frem til at høre fra dig hos Skattestyrelsen i Skive.

Interessante og udviklende opgaver
Du får en væsentlig rolle med at sikre, at der sker korrekt indberetning og afregning, når selvstændige erhvervsdrivende efter anmodning får genoptaget deres skatteansættelse. Du bliver udfordret af forskelligartede og komplicerede faglige problemstillinger som fx privatforbrugsberegninger, virksomhedsskatteordningen, afskrivningsloven og meget mere, herunder også momsmæssige problemstillinger.

Du er en holdspiller med stor faglighed
Det vigtigste for os er, at du motiveres af at gå i dybden og engagere dig i de mange facetter og udfordringer, som arbejdet giver. Uddannelsesmæssigt kan der derfor være mange tilgange til stillingen.

Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Men det er en fordel, hvis du har en skattemæssig baggrund, som fx fuldmægtig i skat, skatterevisor eller lignende. Du kan også have en uddannelse som fx revisor eller revisorassistent, HD-R, cand.merc.aud. eller lignende suppleret med relevant erhvervserfaring.

Vi forventer at du:

  • kan håndtere travlhed og styre opgavernes flow
  • prioriterer dine arbejdsopgaver
  • tænker i helheder og kan overskue store sagsmængder
  • udtrykker dig præcist i skrift og tale
  • går i dialog med de erhvervsdrivende og interne interessenter.
  • deler din viden og deltager i sparring
  • har gode samarbejdsevner, er udadvendt og kommunikerer åbent

Din nye arbejdsplads
Driftsenheden har p.t. 21 medarbejdere og beskæftiger sig med mange forskelligartede opgaver, hvor hovedopgaven er at behandle anmodning om ordinære genoptagelser fra erhvervsdrivende.

Du bliver en del af en spændende og energisk arbejdsplads, hvor vi er fagligt stolte og det med god grund. Vi er kvalitetsbevidste og udvikler os fagligt løbende og er dermed en vigtig del af skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi løfter i flok, da vi har det landsdækkende ansvar, når vi løser disse opgaver. Og så har vi fokus på, at der er balance mellem dit jobliv og din fritid.

Vi glæder os til at se dig
Du kommer ind i en enhed med en uformel omgangstone, hvor der også er plads til et godt grin. Vi prioriterer også det sociale fællesskab på jobbet og i fritiden. Vi dækker mange forskellige opgaver og er afhængige af hinandens kompetencer, ikke mindst i kraft af sparring og et tæt samarbejde med andre enheder i Skatteforvaltningen, herunder vores to søster-enheder i Fredensborg.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer elektronisk via linket Søg stillingen. Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 22. november 2020. Samtaler forventes afholdt uge 49 og tiltrædelse er planlagt til 1. februar 2021 eller snarest muligt. Vi tager referencer og indhenter straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Ulla B. Thomassen på telefon 72 37 76 22, hvis du har spørgsmål.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet bliver indtil videre Jægervej 2, 7800 Skive.

Om Skattestyrelsen

Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre finansieringen af det, vi er fælles om.

Uanset, hvilken jobfunktion du skal varetage i Skattestyrelsen, kommer du til at arbejde med at sikre finansieringen af velfærdssamfundet og meget af det, der skaber sammenhængskraft i Danmark; skoler, hospitaler, veje og meget mere. Vores organisation er fyldt med specialister, der arbejder sammen på tværs af mange forskellige fagligheder og geografisk placering, så du bliver en del af et mangfoldigt fællesskab, hvor vi løser komplekse og krævende opgaver. Som ny vil du opleve, at læringskurven er stejl, og at du opbygger kompetencer, der vil følge dig i din videre karriere.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Kontakt
Kontaktperson
Ulla Thomassen
Tlf:
7237 7622
Adresse
Jægervej 2
7800 Skive
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
05-11-2020
Udløber:
22-11-2020
Kviknummer:
LJA-81350874
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Offentlig,
Økonomi
Lignende job
BREINHOLT A/S FJERRITSLEV
Jammerbugt, Nordjylland
Frist:
02-12-2020
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.