SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
2.774
2.774
 JOBS
Gem annonce
Onsild Idrætsefterskole

Onsild Idrætsefterskole

|
Nordjylland
|
Indrykket 22-06-2022

Forretningsfører/sekretær søges til Onsild Idrætsefterskole

Vores meget afholdte og dygtige forretningsfører, Kirsten, har efter 22 år på posten valgt at gå på efterløn pr. 31. december 2022. Derfor søger vi nu hendes afløser, som gerne skal have den rette erfaring og kendskab til den brede vifte af opgaver en forretningsfører/sekretær, løser i det daglige. Stillingen er en fastansættelse på fuld tid fra 1/10 2022.

En af dine mange opgave bliver at administrere Onsild Idrætsefterskoles gode økonomi, så der er klarhed og overblik over økonomien på en efterskole med 107 elever, + 200 forældre og 26 ansatte.

I det daglige vil du være den første, man ser eller hører, når man besøger os, ringer eller skriver en mail, så det er også en væsentlig del af jobbet, at du er tydelig i mødet med andre, da det første indtryk kan være afgørende for det samlede billede af Onsild Idrætsefterskole.

Vi har følgende overskrifter til opgaver for den kommende forretningsfører:

  • Budgetlægning, periodeopfølgning og årsregnskab i samarbejde med forstanderen og revisoren.
  • Ansvar for løbende bogføring, afstemning, indberetninger til myndigheder og de månedlige lønudbetalinger.
  • Arbejde ud fra lovgivning, bekendtgørelser og regler, både generelle og specifikt på efterskoleområdet, med alt fra tilskudsgrundlag, elevøkonomi til løn og ansættelse.
  • Være en aktiv del af vores elevoptag, fra den første henvendelse, opfølgning efter et besøg på skolen, følge vores optagelsesprocedure helt til dørs, i samarbejde med forstanderen og viceforstanderen.
  • Ansvar for den daglige økonomiske administration og økonomisk sparringspartner med forstanderen.
  • Likviditetsstyring og styring af cash-flow
  • Samarbejde med revisor og banken
  • Ansvarlig for indberetning til ministeriet m.v.
  • Andre administrative opgaver i alle områder af skolens virke
  • Administration i forbindelse med prøver og eksamener
  • Udarbejdelse af prøvebeviser m.v.
  • Praktiske opgaver med at understøtte den daglige drift af hele efterskolen
  • Samarbejde tøt med køkkenleder, viceforstander og forstanderen på de områder, der kræver din økonomiske indsigt
  • Hjælpe elever med læge tider med videre

Dine kvalifikationer

  • Du har relevant økonomisk uddannelse og med den et økonomiske overblik i de opgaver, du arbejder med og praktisk administrativ erfaring gerne fra skoleverdenen
  • Stor forståelse for IT og gerne erfaring med KOMIT-brugerfladen.
  • Du skal være en del af sammenværet med vores elever, hvor du gennem en relationel tilgang er en tydelig voksen, man kan gå til med glæder og sorger eller bare lige spørge om "min pakke er kommet?".
  • Du vil møde en dynamisk arbejdsplads, hvor alt ikke altid er lige forudsigelig og, hvor man nogle gange, skal være meget omstillingsparat.
  • Som forretningsfører og sekretær får du en alsidig og udfordrende hverdag. Ud over de normale opgaver vil du i din dagligdag møde både gode kollegaer, elever, deres forældre, sælgere og andre, som alle mener, at du lige er den rette til at hjælpe med dem.
  • Du er selvstændig, løsningsorienteret, hjælpsom og klar på at blive afbrudt med det, du lige var i gang med, men er i stand til at bevare overblikket og det gode humør.
  • Du vil have et tæt samarbejde med forstanderen og viceforstanderen,

Om Onsild idrætsefterskole:

  • Onsild Idrætsefterskole er en almen idrætsefterskole med 26 ansatte. Vi bor 6 km uden for Hobro, tæt på motorvejen og med gode faciliteter. Vi har et fyldt elevhold med 107 elever og har venteliste til de næste 2 årgange i 22/23 og 23/24. Vi er en veldrevet efterskole med en sund økonomi, som understøttes af positive økonomiske nøgletal.
  • I undervisning og samværet med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø. Det er vigtigt, at du som vores kommende kollega, har et godt humør, har lyst til at engagere dig i livet på skolen og dermed positivt medvirke til at fremme dette miljø.
  • Du vil indgå i efterskolens hverdag med deltagelse i måltider og aftalte arrangementer.
  • Se mere om os på www.onsild.dk
  •  

Løn og ansættelsesforhold efter aftale og kvalifikationer.

Ønsker du yderligere oplysninger kontaktes skolens forstander, Jesper Kristensen, på telefon 40476866.

Vi møder ind efter sommerferien den 1/8, hvor det vil være muligt at komme og besøge skolen.

ANSØGNINGSFRIST: 19. august 2022 og samtale den 26. august fra kl. 14.

Der er tiltrædelse 1/10-2022, så den nyansatte forretningsfører har god tid til at komme ind i jobbet og sparre og erfaringsudveksle med Kirsten.

Ansøgninger, CV samt tilhørende bilag skal sendes som PDF-fil via dette link:

https://onsild.dk/om-onsild/ledige-stillinger/

 

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt
Kontaktperson
Jesper Kristensen
Tlf:
40476866
Adresse
Præstemarken 7
9500 Hobro
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
22-06-2022
Udløber:
19-08-2022
Kviknummer:
LJA-83748300
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi
Gem annonce
Lignende job
Spar Nord Bank A/S, Risikoanalyse
Aalborg, Nordjylland
Frist:
17-08-2022
VME Simonsen & Wendt A/S
Aalborg, Nordjylland
Frist:
07-09-2022
HOTEL MARIE, SKAGEN ApS
Frederikshavn, Nordjylland
Frist:
21-08-2022
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.