SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
1.911
1.911
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
INTERFJORD

INTERFJORD

|
Nordjylland
|
Indrykket 03-09-2020

Erfaren debitorbogholder


Erfaren og initiativrig debitorbogholder med flair for it


Vi søger en ny medarbejder til økonomiafdelingen med primært ansvar for debitorbogholderierne i koncernens selskaber.

Dine opgaver
Du kommer til at indgå i Interfjords økonomiteam på 7 medarbejdere. Teamets formål er at sikre, at der bliver udarbejdet det bedste beslutningsgrundlag i forhold til den overordnede strategiske ledelse af Interfjord-koncernen, herunder at sikre en effektiv økonomi-, aktivitets- og resultatstyring. Du vil i samarbejde med dine kollegaer have debitorområdet som dit primære arbejdsområde, og du skal varetage alle opgaver forbundet med en god og forsvarlig debitorstyring. Da vi er en forholdsvis lille økonomiafdeling, forventes det, at du også deltager i håndteringen af andre økonomiopgaver.

Du får en bred portefølje af opgaver inden for økonomiområdet. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Behandling af debitorindbetalinger.
  • Opfølgning på og vedligeholdelse af vores debitorsystem.
  • Daglig telefonkontakt med kunder på flere sprog (se nedenfor).
  • Håndtering af rykkere og inkassoforløb.
  • Afstemning af finanskonti i forbindelse med periodelukning.
  • Udvikling af effektive arbejdsprocesser, herunder digital understøttelse af bl.a. debitorstyringen i økonomisystemet.

Din profil
Du er en ambitiøs og erfaren debitorbogholder med stor lyst til at bidrage til forbedring og udvikling af bl.a. vores debitorområde, men også vores økonomiområde generelt. Du trives godt som en del af et team og har samtidig drive til at arbejde selvstændigt. Du taler engelsk og gerne tysk og forstår de skandinaviske sprog.

Du har min. 2-4 års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opnået gode resultater inden for det samlede fagområde, herunder digitalisering af økonomiprocesser.

Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse.
  • har erfaring med debitorbogholderi og debitorstyring.
  • har erfaring med fx. Microsoft Dynamics Nav.
  • er erfaren bruger af Excel.
  • forstår vigtigheden af at opnå succes med styringen af betalingerne fra kunderne.
  • har erfaring med og lyst til at arbejde med integration af it og økonomisystemer.
  • har erfaring med integration af it i opgaveløsning og med optimeringsprocesser.
  • er serviceminded og konstruktiv.
  • er vant til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for at følge opgaverne til dørs.

Vi tilbyder
Hos Interfjord A/S får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i et job med udfordrende og meget varierende arbejdsopgaver i et internationalt miljø. Du får mulighed for at indgå i et dynamisk team, der arbejder fokuseret med økonomiske opgaver. Vi lægger stor vægt på et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger. Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat hurtigst muligt. Du ansættes i økonomi- og administrationsafdelingen med reference til Group Finance Director Jan Bach.

Ansøgning
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jan Bach på telefon 8844 4310, mobil 2389 5730 eller jba@interfjord.dk.

Ansøgningen sendes til job@interfjord.dk senest den 20. september 2020. Der afholdes løbende samtaler, og vi ansætter vores kommende kollega i det øjeblik, vi er overbevist om, at du er den rette.

Sallingsundvej 150, Glyngøre
7870 Roslev www.interfjord.dk

INTERFJORD er en velrenommeret partnerejet virksomhed, som formidler et bredt udvalg af transportydelser af høj kvalitet og service, på det nationale- og internationale transportmarked. Vores målsætninger er, også fremover, at være lokale, og fastholde vores position som den gode seriøse samarbejdspartner, med format til at betjene kunder overalt. Vi har kontorer i Glyngøre, Stavanger, Frederikshavn, Randers, Krakow og København og beskæftiger mere end 100 medarbejdere.

Kontakt
Kontaktperson
Jan Bach
Tlf:
8844 4310
Adresse
Sallingsundvej 150
7870 Roslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-09-2020
Udløber:
20-09-2020
Kviknummer:
LJA-81008164
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi
Lignende job
Forebyggelse og Myndighed
Vesthimmerland, Nordjylland
Frist:
18-10-2020
& friends
Frist:
26-10-2020
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.