SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
1.576
1.576
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
NORDJYSKE Medier

NORDJYSKE Medier

|
Nordjylland
|
Indrykket 13-11-2020

Digital Consumer Relations Manager

Digital Consumer Relations Manager

NORDJYSKE Medier er et moderne og innovativt mediehus, der skaber viden og sammenhold mellem mennesker. Vi er Nordjylland og Nordjylland er os.

Medieforbruget ændrer sig, og hos NORDJYSKE Medier er vi fast besluttet på at tage kampen op og udfordre standarden i mediebranchen. Vi vil være mere for flere.

Det kræver, at vi har Nordjyllands ubetinget mest kompetente og ambitiøse marketing-setup, der kan levere på alt lige fra nærværende, stærke aktive brands, der kommer ind under huden, til en velsmurt performancemarketingmaskine.

Arbejdsmiljøet hos NORDJYSKE Medier er yderst attraktivt, hvis du er til store ambitioner og handling fra første dag. Der bliver lagt stor vægt på at have et godt samarbejde på tværs af fagområder og funktioner, og dette med udgangspunkt i vores værdier "Åbne", "Modige", "Passionerede" og "Ordentlige" som er vores værdisæt i alt hvad vi gør. Vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.

NORDJYSKE Medier er med opstart 2. januar 1767 den næstældste medievirksomhed i Danmark og beskæftiger på nuværende tidspunkt cirka 650 medarbejdere fordelt over en lang række forskellige faggrupper.

Hvis du har lyst til at bruge dit kommercielle talent og din faglige passion på noget så meningsfuldt som at skabe viden og sammenhold mellem mennesker, så er det nu, du skal sætte dig til tasterne og skrive en ansøgning.


Om stillingen

I det daglige bliver du ansvarlig for udvikling, eksekvering og kontinuerlig forbedring af kunderelation og personalisering heraf på tværs af kanaler. I samarbejde med kollegaer fokuserer du på onsite akkvisition (konverteringer), retention (loyalitet), den digitale kunderejse samt koordinere indsats med kundeservice og telemarketing.

Dine primære arbejdsopgaver bliver

  • At sikre levering og daglig administration og test af alle SMS, e-mails og pushbeskeder.
  • At koordinere implementering af nye CRM-kampagnestyringsværktøjer inklusiv integration af e-mail-tjenesteudbydere, frontend-integration og CRM-integration med den interne IT-afdeling.
  • At sikre kontinuerlig optimering af onsiteanbefalinger, krydssalg og salgsmuligheder baseret på segmenteringsmodeller og ønskede handlinger.
  • At sikre dyb integration med inbound; kundeservice og telemarketing
  • Løbende tracking og optimering af konverteringspunkter og Lead generering.
  • At automatisere den digitale kunderejse. F.eks. Indhentning af marketing permissions, profiloprettelse, nyhedsbrev tilmelding samt profilering og tilpasset indhold

Om dig
Du har minimum 2 års erfaring med CRM-marketing eller reklame inden for et salgsteam i et meget konkurrencepræget miljø. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med flere kommunikationskanaler i forbrugerinteraktion. Grundlæggende opsætninger og udvikling af CRM-programmer og kampagner på virksomhedsniveau har du også prøvet før. Hvis du er den rette til stillingen, kan du demonstrere en betydelig viden inden for CRM-segmentering, kampagnestyring, direkte marketing, tilbudsstyring, data mining, interaktiv marketing, database marketing og e-mail marketing. Du er analytisk i din tilgang til at arbejde med data og har projektledelses- og planlægningsevner.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • Er skarp på kunderejser og digitale touch points
  • Har erfaring inden for gængse online markedsføringsdiscipliner som konverteringsoptimering, e-mail marketing, facebookannoncering, SEO, A/B Testing, automatisering
  • Er hjemmevant i analyseværktøjer og har en naturlig evne til tage action og optimere forretningen baseret på et datagrundlag
  • Har erfaring med samhandel med 3-parts leverandører.
  • Er samarbejdsorienteret - også på tværs af faggrænser

Om os
Du får dygtige og professionelle kolleger med stor indsigt i branchen, som brænder for det, de laver. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsklima med respekt for hinanden og vores værdier.

Vi arbejder i et agilt og innovativt miljø med højt til loftet og med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.

Som Digital Consumer Relations Manager bliver du en del af afdelingen for Privatsalg og performancemanagement, men du kommer til at samarbejde med kollegaer fra mange andre afdelinger.

Ansættelsesvilkår
Gode ansættelsesvilkår med løn efter kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid med arbejdssted i Aalborg.

Alt det praktiske
Send din ansøgning mrk. Digital Consumer Relations Manager og CV i PDF-format til personale@nordjyske.dk senest 25. november 2020. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Privatsalg og performancemarketing Anders Munk Sørensen på tlf. 2810 2886 eller mail ams@nordjyske.dk. Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning.

For yderligere information om NORDJYSKE Medier se www.nordjyskemedier.dk

NORDJYSKE Medier A/S ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Kontakt
Kontaktperson
Anders Munk Sørensen
Tlf:
2810 2886
Adresse
Langagervej 1
9220 Aalborg Ø
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
13-11-2020
Udløber:
25-11-2020
Kviknummer:
LJA-81385217
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing,
Media,
Salg & Kommunikation
Lignende job
BREINHOLT A/S FJERRITSLEV
Jammerbugt, Nordjylland
Frist:
02-12-2020
Job fra denne arbejdsgiver
Aalborg, Nordjylland
Frist: 
04-12-2020
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.