SØG JOB MED ET ENKELT KLIK - DER ER LIGE NU 
2.617
2.617
 JOBS
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Nordiske Medier

Nordiske Medier

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 23-05-2022

Digital acquisition specialist

Brænder du for betalte media og eksekvering af digitale marketingkampagner og leadgenererende aktiviteter? Elsker du en sjov og afvekslende hverdag med stort ansvar og en bred palet af opgaver. Så har du nu en unik mulighed for at blive vores nye digital acquisition specialist på vores kontor på Nørrebro.

Om stillingen

Vi vil gerne fortælle hele den danske B2B-verden om os og vores fantastiske medier, - og ikke mindst de produkter vi tilbyder. Og her kommer du ind i billedet.

Som digital acquisition specialist vil du være ansvarlig for at skulle sætte retningen for Nordiske Mediers palet af medier og produkter.

Din vigtigste rolle ville være at styrke vores online tilstedeværelse, online salg- og leadgenerering til vores abonnementsforretning. Samtidig skal du bidrage til at øge opmærksomheden af vores produkter, medier og forretningsmål på tværs af betalte kanaler. I samarbejde med produkt- og marketingchefen, grafiker og tekstforfatter, skal du bidrage til udarbejdelse af den overordnede strategi, contentplaner og have ansvar for eksekveringen.

Du vil ydermere få ansvar for at udarbejde og afrapportere KPIer for de forskellige aktiviteter for alle medier via både vores eget interne system og Google Analytics.

Du bliver en del af marketingsteamet, og vil i det daglige også få et tæt samarbejde med flere af vores andre afdelinger såsom salg, kundecenter og redaktioner.

Som digital aquisition specialist til du være ansvarlig for, at:

  • Bidrage til udformning af den overordnede strategiske retning for Nordiske Mediers betalte kanaler for alle medier og produkter samt eksekvering.
  • Styrke salget og leadgenerering af Nordiske Mediers produktpalette.
  • Skabe en proaktiv og dynamisk content-plan i sammenhæng med aktuelle taktiske- og brandingkampagner, der er planlagt i den overordnede roadmap.
  • Samarbejde om opsætning af KPIer, der har fokus på både salg, lead-generering og brandpositionering.
  • Opdatere dig løbende på lovgivning, muligheder og trends på sociale medier - og efterfølgende omsætte det til værdi for Nordiske Mediers brands.
  • Bistå vores redaktører med dataindsamling samt løbende evaluere og analysere performance herunder omdanne data til insights, der kan bruges af redaktionerne.
  • Afrapportere på alle betalte aktiviteter mod salg og leadgenerering.
  • Budgetstyre betalte aktiviteter.

Derudover vil du blive ansvarlig for Google analytics herunder tracking rapportering samt Google ads i et potentielt samarbejde med bureau.

Om dig

  • Du elsker at arbejde med salg og marketing og har gerne 2-3 års erfaring fra lignende stilling eller opgaver.
  • Du er nysgerrig og forstår at kombinere teknik-, tal- og analyse, og du giver ikke op før teknisk opsætning, tracking og data spiller.
  • Du drives af at arbejde med løbende forbedringer, synes det er sjovt at teste ideer og optimeringer, og får energi af gode resultater.
  • Du formår at holde overblikket over en bred portefølje med skarpt blik for DNA, tone of voice, frekvens og prioritering af platforme samt det rette miks mellem formater.
  • Du er en velbevandret bruger af dashboards, statistik, LinkedIn, Googles produkter, Excel og businessmanager og har godt overblik over annoncering.
  • Du er engageret og spreder god energi omkring dig.

Vi tilbyder

En dynamisk arbejdsplads med en flok passionerede ildsjæle, hvor du vil møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi arbejder ud fra at løfte i flok, underbygge hinandens fagligheder og bidrage sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø. Vi er i en rivende udvikling, hvor der er højt til loftet, og der er derfor godt rum til, at du bidrager til at sætte agendaen for den videre digitale retning for vores medier.

Vi tror på, at den vigtigste forudsætning for at vores kunder har en god oplevelse er, at vi, der arbejder hos Nordiske Medier, selv har en god oplevelse på jobbet. Derfor lægger vi stor vægt på at have et godt samarbejde på tværs af fagområder og funktioner, og dette med udgangspunkt i vores værdier "Åbne", "Modige", "Passionerede" og "Ordentlige". Vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuldtid og udføres fra Nordiske Mediers afdeling på Mimersgade i København. Løn aftales efter kvalifikationer. Der er 3 måneders prøvetid i stillingen.

Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle, uanset personlig baggrund og orientering, til at søge stillingen.

Har vi fanget din opmærksomhed?

Så send din ansøgning hurtigst muligt sammen med dit CV. Ansøgninger behandles løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Carina Østergaard, Produkt og Marketing Chef på tlf. 44 85 73 75.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.

Om Nordiske Medier


Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, de beskæftiger sig med. Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har omkring 250 medarbejdere med base i Aalborg, Odense, København og Stockholm.

Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Heriblandt; Licitationen Byggeriets dagblad, Jern & Maskinindustrien, Mester Tidende, Motor-magasinet, Transportmagasinet, Magasinet Pleje, Building Supply, Metal Supply, Food Supply, Wood Supply, Electronic Supply, Energy Supply og RetailNews m. v.


Find yderligere information om Nordiske Medier på www.nordiskemedier.dk

Kontakt
Kontaktperson
Carina Østergaard
Tlf:
44857375
Adresse
Mimersgade 47
2200 København N
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
23-05-2022
Udløber:
22-06-2022
Kviknummer:
LJA-83642486
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing,
Media,
Salg & Kommunikation
Job fra denne arbejdsgiver
Storkøbenhavn
Frist: 
19-08-2022
København, Storkøbenhavn
Frist: 
05-08-2022
København, Storkøbenhavn
Frist: 
10-08-2022
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.