Dafolo søger en profil til controlling, analyser og optimering

Dafolo A/S

Frederikshavn, Nordjylland

Fuldtid
Kontakt
Dafolo A/S
Suderbovej 24
9900 Frederikshavn
Tlf
9620 6666
Kontakt
Tina Refstrup
Tlf
4139 4500
Suderbovej 24
9900 Frederikshavn
Danmark
Praktisk information
Oprettet
21-09-2022
Udløber
21-10-2022
Kviknummer
LJA-84050806
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans og bank, Økonomi

Er du vores nye kollega i Økonomiafdelingen?

Du behøver ikke at have mange års erfaring eller være gammel i gårde, så længe du kan dokumentere erfaring som controller og med arbejdsopgaver inden for procesoptimering og implementering.

Motiveres du samtidig af at have mange bolde i luften uden at gå på kompromis med høj faglighed, så er du måske den nye kollega, vi søger til vores hovedkontor i Frederikshavn. 

Som en meget central kollega i økonomiafdelingen hjælper du med at løse de daglige opgaver som bogføring, afstemningsopgaver og lagerstyring. Med reference direkte til vores administrerende direktør får du ansvar for at understøtte forretningsudvikling herunder optimering af processer, implementering af nye digitale systemer og aktiviteter. Du er desuden ansvarlig for månedsrapportering, regnskabsafslutning, budgettering og udarbejdelse af ad hoc-analyser og har ligeledes kontakten til bank, revision og andre samarbejdspartnere.

Dafolo har taget hul på en spændende rejse, hvor vi har fokus på økonomisk vækst gennem strategiske opkøb og organisk forretningsudvikling. Her får du en helt central rolle som sparringspartner til ledelsen gennem udarbejdelse af økonomiske analyser, forbedring af arbejdsgange og integration af systemer. Det forventes blandt andet, at du selvstændigt identificerer, analyserer og udarbejder oplæg til økonomiske optimeringsmuligheder på tværs af firmaets forretningsområder.

Du bliver en del af et team på i alt fire kollegaer, og der er tale om en fuldtidsstilling uden personaleansvar.


Faglige kvalifikationer

  • Regnskabs- og/eller revisionsuddannelse evt. suppleret med teoretisk uddannelse
  • Bred og praktisk erfaring med alle discipliner indenfor regnskab, økonomistyring, administrative it-systemer og procesoptimering
  • Godt kendskab til AX12 og superbruger i Excel
  • God til formidling i skrift og i tale

Personlige kvalifikationer

  • Teamorienteret
  • Gennemslagskraft
  • Godt humør og god energi
  • Loyal, selvstændig og ansvarsfuld
  • Evne til at administrere og planlægge egen tid
  • Evne til at have mange bolde i luften på én gang 


Vi tilbyder

Et udfordrende job i et spændende og innovativt miljø, hvor frihed, ansvar og selvledelse er nøgleord og flere sider af samme sag. Stor indflydelse på eget arbejdsområde og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Løn efter kvalifikationer og aftale.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: Ansættelsessamtaler gennemføres løbende

Ansøgning
Send din ansøgning med relevante bilag til job@dafolo.dk. Ansøgning og medfølgende bilag sendes så vidt muligt som én samlet fil. Angiv gerne, hvor du har set stillingsopslaget.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til Tina Refstrup på 4139 4500, bogholder med ansvar for lønadministration eller adm. dir. Henrik Brandt på 4139 4524.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på Nordjyskejob.dk

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Gem
Virksomhed
Dafolo A/S
Suderbovej 24
9900 Frederikshavn
Telefon
9620 6666
Kontaktperson
Tina Refstrup
Telefon
4139 4500
Adresse
Suderbovej 24
9900 Frederikshavn
Danmark
Praktisk information
Oprettet
21-09-2022
Udløber
21-10-2022
Kviknummer
LJA-84050806
Jobtype
Fuldtid
Fag
Finans og bank, Økonomi
Lignende jobopslag