Gem annonce

Visitationen - Afklaring og Forebyggelse

|
Nordjylland
|
Indrykket 03-11-2017

Selvhjælpskoordinator

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Vi er en myndighedsafdeling med fokus på primær rehabilitering, og vi er i rivende udvikling. For fortsat at kunne opnå målet om, at holde Aalborg Kommunes borgere mest mulig selvhjulpne, søger vi en ny handlekraftig kollega til en fast stilling som selvhjælpskoordinator.
Stillingen er fuldtids 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. januar 2018 eller snarest.

Som selvhjælpskoordinator vil du blive ansat som myndighedsperson i Visitationen Afklaring og Forebyggelse, hvor vi arbejder målrettet med borgerne i korte rehabiliterende forløb. Vi tænker rehabilitering ind i den nære hverdag i forhold til borgerens behov for hjælp og understøtter dette ved at arbejde i tværfaglige teams. Vi er en travl og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale.
Du bliver en del af et tæt samarbejdende team, hvor gensidig sparring og kreativ tænkning er en naturlig del af hverdagen. Derudover prioriteres det sociale samspil og trivsel i teamet højt.


 Vi tilbyder dig et job hvor dine opgaver primært vil være:

  • at igangsætte og koordinere helhedsorienterede tværfaglige forløb med rette instanser og samarbejdspartnere, på rette tid.
  • at udrede borgeren i forhold til SEL §83 og §83a.
  • at have overblik over mulige indsatser eksempelvis træning og hjælpemiddelbehov.
  • at sætte mål sammen med borger, evt. pårørende og samarbejdspartnere.
  • at observere borger i eget hjem og ud fra dette henvise til rette indsats.
  • at arbejde motiverende med borger og samarbejdspartner.


Faglige kompetencer:
  • Du har en videregående sundhedsfaglig uddannelse, erfaring indenfor området og kendskab til visitation.
  • Du er god til at formidle dine budskaber såvel skriftligt som mundtligt og har kendskab til IT - gerne Care-systemet.
  • Har kørekort til personbil.

  
Personlige kompetencer:
  • Du kan overskue og løse komplekse problemstillinger.
  • Du kan se muligheder, som du kan omsætte til kreative løsningsforslag i din tilgang til borgeren.
  • Du er udviklingsorienteret og har lyst til at være på forkant med udviklingen inden for visitationsområdet.
  • Du trives med mange opgaver på samme tid og kan tage selvstændigt ansvar for opgaveløsning af høj kvalitet.
  • Du er en teamplayer og har lyst til at samarbejde med mange forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Sætte egne og andres kometencer i spil.
  • Du kan selvstændigt planlægge din arbejdsdag.

Arbejdsstedets adresse:
Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby

  
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte fagkonsulent Lisbeth Winher på tlf. 99825024, assisterende visitationschef Annette Hedberg på tlf. 99825041 eller visitationschef Lone Schmidt på tlf. 99825040.   
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. og 29. november 2017. Indkaldelse til samtale sendes ud den 24. november 2017.                     
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=93bfa9c0)

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt
Kontaktperson
Dorthe Larsen
Tlf:
99825042
Adresse
9400 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-11-2017
Kviknummer:
LJA-50739311
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi,
Offentlig
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Gem annonce
Lignende job
People & Performance A/S
Nordjylland
Frist:
04-12-2017
It og digitalisering
Aalborg, Nordjylland
Frist:
04-12-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.