Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hjørring Kommune

|
Nordjylland
|
Indrykket 30-05-2018

Sagsbehandler til Myndighed handicap

Vi søger pr. 1. juli 2018 en ny kollega. Der er tale om en fast stilling på 37/ugen.

Myndighed Handicap er en del af Myndighedsafdelingen i Sundhed-, Ældre- og Handicapområdet i Hjørring Kommune, som fysisk er placeret på Hjørring Rådhus. I afdelingen lægger vi vægt på høj faglighed, engagement, fleksibilitet og holder af en uformel tone og humor i dagligdagen.
 
Målgruppen du skal arbejde med er voksne borgere med handicap, herunder borgere med psykiatriske lidelser, fysisk- og psykiske handicaps samt udsatte grupper.
 
De primære myndighedsopgaver er råd og vejledning, udredning, visitation og opfølgning på ydelser i henhold til afsnit 5 i serviceloven samt relateret lovgivning. Igennem det daglige arbejde med borgerne skal det løbende sikres, at borgernes udviklingsmuligheder understøttes, så borgerne opnår at blive mest muligt selvhjulpne. Dette kræver et godt, smidigt og tæt samarbejde med borger, pårørende og andre relevante aktører.

Vi søger en faglig dygtig kollega, der har følgende kompetencer:

   • Uddannet socialrådgiver, socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse.
   • Gerne erfaring med sagsbehandling på myndighedsområdet.
   • Har interesse og flair for myndighedsrollen.
   • God sans for at spotte udviklingsmuligheder hos den enkelte borger.
   • Har gode kommunikations- og formidlingsevner
   • Kan arbejde tværfagligt og samarbejde positivt på flere organisatoriske niveauer.
   • Er økonomisk bevidst i valget af løsningsmuligheder og sammensætningen af hjælp til borgerne (Godt købmandsskab)
   • Kan udøve selvledelse ved selvstændigt at begå sig indenfor fastsatte rammer.
   • Kan tilegne sig nye arbejdsopgaver og nye metoder samt tilpasse sig nye rammer.
   • Kan bevare overblikket i en travl hverdag og arbejde systematisk.
   • Har gode IT-kundskaber. (Kendskab til EKJ, SBsys og Voksenudredningsmetoden vil være en fordel.)

Vi kan tilbyde:

   • Et selvstændigt og spændende job med ansvar og indflydelse.
   • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver indenfor et prioriteret arbejdsområde.
   • Et godt fagligt miljø, der vægter kvalitet, stabil drift, tværfaglighed, progression og resultater højt.
   • Fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der er gode til at samarbejde om at løfte opgaverne.
   • En arbejdsplads, hvor der også er plads til humor og en uformel omgangstone.
   • At du kan være med til at sætte dit præg på det daglige arbejde.
   • God oplæring og introduktion til arbejdsområdet.
   • Supervision, faglig sparring og løbende faglig opkvalificering.
   • Mulighed for fleksible arbejdstider.

Da arbejdet indeholder kørsel, er det en fordel at du har kørekort.

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet kan du kontakte Annika Rasmussen  på tlf.: 4122 5089 eller afdelingsleder Mikael K. Haugaard på tlf. 4122 5099


Din ansøgning og dit CV sender du elektronisk til os ved at klikke på "Send ansøgning".
 

Kontakt
Kontaktperson
 
Adresse
9800 Hjørring
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
30-05-2018
Kviknummer:
LJA-61804532
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Socialvæsen
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Skov A/S
Skive, Vestjylland
Frist:
08-08-2018
Skov A/S
Skive, Vestjylland
Frist:
10-07-2018
Job fra denne arbejdsgiver
Hjørring, Nordjylland
Frist: 
30-06-2018
Hjørring, Nordjylland
Frist: 
01-07-2018
Hjørring, Nordjylland
Frist: 
29-06-2018
Hjørring, Nordjylland
Frist: 
27-06-2018
Hjørring, Nordjylland
Frist: 
27-06-2018
Hjørring, Nordjylland
Frist: 
29-06-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.