Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Plejeboliger-ældresundhed

|
Nordjylland
|
Indrykket 03-02-2018

Plejehjemsleder til Malik og Hans Egede

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.

  • Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens Vision 2020

Malik
Malik har tilknyttet sit eget lille aktivitetscenter, der drives af seniorjobbere og frivillige. Plejehjemmet samarbejder derudover med skoler og institutioner i nærområdet, som arrangere aktiviteter sammen med beboerne – f.eks. gåture, bankospil, gymnastik, syng-sammen, spil m.m. 

Hans Egede
På Hans Egede bruges beboernes livshistorie som afsæt for at skabe fælles aktiviteter, så som kortklub og dyrkning af interesse for fælles emner. Der arrangeres også sang med en musikterapeut.
 
Begge plejehjem har basisteam tilknyttet, som laver aktiviteter med beboerne.
 
Ledelsesfelt
Der skal etableres ét ledelsesfelt mellem de to plejehjem på baggrund af den meget tætte beliggenhed og deres størrelse hhv. 37 og 36 pladser . Begge plejehjem har somatiske pladser og enkelte midlertidige pladser.
 
Plejehjemmet Malik har derudover 16 pladser til døve, mens Hans Egede har pladser særligt rettet mod ældre med psykiatriske sygdomme. Disse specialpladser stiller på hver sin måde krav til medarbejdernes specialkompetencer.
 
Da der imidlertid samtidig er en overvægt af somatiske pladser på de to plejehjem vurderes det muligt at skabe synergi og fælles læring på tværs af matriklerne.


Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Antal ledige stillinger: 1
  • Forventet ansættelsesdato: 1. april 2018
          
Dine kerneopgaver og rammerne for opgaveløsningen vil være, at: 
  • Sikre at borgenes behov er i centrum i det daglige arbejde.
  • Sikre at medarbejderne trives og har de fornødne kompetencer til at løse opgaverne.
  • Sikre dialog, samarbejde og fleksibilitet i forhold til at få opgaverne løst.
  • Have ansvar for den daglige drift, herunder overholdelse af budget.
  • Sikre at beboerne får de ydelser de har behov for og ret til efter såvel Serviceloven som Sundhedsloven.
  • Understøtte det rehabiliterende arbejde i dagligdagen. 

Vores forventninger til dig som leder:

 I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:
  • Leder af medarbejdere
 
Faglige kompetencer og erfaring med: 
  • Ledelse og er lederuddannet, eller er indforstået med at tage en lederuddannelse.
  • Medarbejderrekruttering, budgetansvar samt ressourcemæssige og faglige prioriteringer.
  • At praktisere anerkendende ledelse i en værdibaseret organisation.
  • At være fremsynet og omsættende i forhold til forskellige dagsordener. Sæt retning.
  • Styrke et fagligt og engageret arbejdsmiljø.
  • At understøtte en eksisterende interesse for udvikling.
  • Understøttende i et tæt konstruktiv samspil med pårørende.
  • Økonomisk indsigt og dygtig til styring.
  • At kunne gøre visioner til virkelighed.
       
Personlige kompetencer:
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Kan kommunikere politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne.
  • Selvstændig.
  • Handlekraftig og involverende.
  • Anerkendende, lyttende og inkluderende i forhold til pårørende, beboere og medarbejdere.
  • En leder der vil ledelsesteamet og samarbejdet i MED-udvalg samt samarbejdet med beboer- og pårørenderåd og frivillige.
  • En kollega der er udviklingsorienteret og som er interesseret i at give og modtage feedback.
  • En leder som er let at gå til og åben over for medarbejdere og kollegaer.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job på en arbejdsplads med motiverede og dygtige medarbejdere.
  • Et engageret ledelsesteam, hvor vi støtter og udvikler hinanden.  

Arbejdsstedets adresse:
  • Malik, Umanakvej 1-3, 9210 Aalborg SØ
  • Hans Egede, Grønlands Torv 17, 9210 Aalborg SØ
      
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Helle Dahl Hansen på tlf. 99 31 34 70 eller Carsten Kaalbye på tlf. 22 18 70 65.
 
Forud for ansættelsessamtalen vil du blive bedt om at udfylde en personprofiltest.            
                     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=b04eb4ae)

Kontakt
Kontaktperson
Helle Dahl Hansen
Tlf:
99313470
Adresse
9310 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-02-2018
Kviknummer:
LJA-55778012
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Socialvæsen,
Sundhed,
Ledelse
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Skov A/S
Skive, Vestjylland
Frist:
08-08-2018
Skov A/S
Skive, Vestjylland
Frist:
10-07-2018
Job fra denne arbejdsgiver
Aalborg, Nordjylland
Frist: 
26-06-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.