Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Plejeboliger-ældresundhed

|
Nordjylland
|
Indrykket 15-09-2017

Plejehjemsleder til Bøgemarkscentret

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.

  • Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens Vision 2020
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Antal ledige stillinger: 1     
  • Forventet ansættelsesdato: 1. december 2017
  • Arbejdsstedets adresse: Bøgemarksvej 3, 9230 Svenstrup J
Bøgemarkscentret er et plejehjem med 23 varige pladser og 5 midlertidige aflastningspladser, der er målrettet beboere med et tidligere eller kontrolleret misbrug, herunder beboere med senhjerneskade som følge af misbruget.

Personalet består af faguddannede og erfarne medarbejdere. 

Bøgemarkscentrets dejlige og hyggelige bygningskompleks ligger i Svenstrup Midtby og har en skøn grøn baghave med et hønsehus og højbede, hvilket beboerne sætter stor pris på under opholdet. 
 
Bøgemarkscentret er delt ind i boenheder - hver med 5-10 beboere tilknyttet - og har i alt 28 pladser fordelt på 1 og 2-værelses lejligheder.

Som leder af Bøgemarkscentret bliver dine kerneopgaver at:
  • Have ansvaret for den daglige drift - herunder medarbejderrekruttering, budgetansvar samt ressourcemæssige og faglige prioriteringer.
  • Sikre dialog, samarbejde og fleksibilitet i forhold til at få opgaverne løst.
  • Skabe et godt og tæt samarbejde med beboernes pårørende.
  • Skabe en god arbejdsplads hvor faglighed og arbejdsmiljø understøtter beboernes gode hverdagsliv og medarbejdernes gode arbejdsliv.
  • Skabe gode samarbejdsrelationer.
  • Indgå aftaler med samarbejdspartnere og sikre en tværfaglig indsats til beboerne.
  • Profilere plejehjemmet i diverse sammenhænge.                            
For at indfri vores forventninger vil vi lægge særlig vægt på, at du:
  • Har ansvar for udvikling af medarbejdernes kompetencer i forhold til de opgaver, de skal løse.
  • Sikrer at beboerne får de ydelser, de har behov for og ret til efter såvel Serviceloven som Sundhedsloven
  • Understøtter det rehabiliterende arbejde i dagligdagen.
  • Har en faglig ballast, der gør, at du kan lede flere fagligheder. 
Vores forventninger til dig som leder:

I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:
  • Leder af medarbejdere
Faglige kompetencer: 
  • Erfaring med beboere som har et kontrolleret alkohol- eller stofmisbrug, herunder beboere med senhjerneskade som følge af misbruget.
  • Uddannelse og erfaring inden for det pædagogiske og sundhedsfaglige område.
  • Har erfaring med at praktisere anerkendende ledelse i en værdibaseret organisation, eller du er indforstået med at tage en lederuddannelse.
Personlige kompetencer:
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Kan kommunikere politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne
  • Selvstændig
  • Godt overblik
  • Tør gå/stå forrest som leder
  • Fokus på personaleledelse/synlig ledelse
Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job med udfordrende opgaver
  • Motiverede og dygtige medarbejdere med forskellige fagligheder
  • Et engageret ledelsesteam, hvor vi støtter og udvikler hinanden
  • Sparring i mindre ledergruppe
  • Intern lederuddannelse i Aalborg Kommune
  • Et alsidigt lederjob    
Ansættelsessamtale:
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 24. oktober 2017.
Ved indkaldelse til samtale får du tilsendt en personprofiltest, som du bedes udfylde.    

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Palle Erik Hansen på tlf. 99 31 34 81 eller Agnete Holm Rasmussen på tlf. 99 31 34 83                
                     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=113cdc21)

Kontakt
Kontaktperson
Palle Erik Hansen
Tlf:
99313481
Adresse
9310 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
15-09-2017
Kviknummer:
LJA-49395541
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Socialvæsen,
Sundhed,
Ledelse
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
By- og Landskabsforvaltningen
Aalborg, Nordj...
Frist:
21-10-2017
Blue Water Shipping
Aalborg, Nordj...
Frist:
22-10-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.