Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Børne- og Familieområde Centrum-Sydvest

|
Nordjylland
|
Indrykket 29-05-2018

Økonomimedarbejder til Børne- og Familieområde Centrum/Sydvest

Børne- og Familieområde Centrum/Sydvest søger en økonomimedarbejder til et 10 måneders vikariat på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. august 2018.  
 
Området består af 7 dagtilbud med i alt 69 kommunale og 6 selvejende institutioner.
 
Økonomimedarbejderen er en del af sekretariatet, som består af 4 økonomimedarbejdere, en assistent og en sekretær for områdelederen.
 
Som økonomimedarbejder samarbejder du med dagtilbuddenes ledere i forhold til det økonomiske ansvar for dagtilbuddene, og din analyse er med til at sikre en kritisk vurdering i forhold til økonomien. Du kan aflæse sammenhæng, se bag om tallene og evner at konsekvensberegne i det samlede økonomiske råderum. Du besidder gode relationelle og kommunikative kompetencer, der gavner samarbejdet med dagtilbuddenes ledere, og du har evnen til at forenkle og formidle komplicerede opgaver samt sikre opfølgning.
 
Økonomimedarbejderen har bl.a. følgende arbejdsopgaver

  • Budget- og regnskabsanalyse i dagtilbuddene
  • Løn- og personaleadministration
  • Kontering af fakturaer  
  • Journalisering af administrative- og personalesager
  • Servicering af områdets decentrale enheder via telefon og mail
  • Systemansvarlig på de anvendte IT-systemer inden for området, herunder ved implementering af nye IT-værktøjer/-systemer 
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i tæt samspil med dagtilbudsledere og pædagogiske ledere. Det forventes, at du både kan arbejde selvstændig og målrettet samt indgå i et team med sekretariatets øvrige medarbejdere. Vi lægger vægt på at du er omhyggelig, vedholdende, serviceminded og imødekommende, alt imens du har fingeren på pulsen i en travl organisation.

Vi forventer, at du
  • har erfaring med økonomi- og lønopgaver i kommunalt regi
  • er en teamplayer, men også kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • er struktureret og kan prioritere opgaver
  • er selvstændig og tager ansvar
  • er interesseret i IT og har flair for at se nye løsninger  
Vikariatet er omfattet af lokal løn.  Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og HK.

Nærmere oplysninger om vikariatet kan indhentes hos områdeleder Helle Berg, tlf. 99319215, eller økonomimedarbejder Birgitte Vinther, tlf. 99319217.
 
Ansøgningsfrist er d. 15. juni kl. 12:00.
Ansættelsessamtaler afholdes d. 26. juni.


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=9ab758a9)

Kontakt
Kontaktperson
 
Tlf:
99319217
Adresse
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
29-05-2018
Kviknummer:
LJA-61752865
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Økonomi,
Kontor og administration
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Siemens
Aalborg, Nordjylland
Frist:
24-07-2018
Knowit Danmark
Aalborg, Nordjylland
Frist:
24-07-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.