Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdsmarkedsforvaltningen

|
Nordjylland
|
Indrykket 03-01-2018

Økonomikonsulent til Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesforvaltningen


Til en fast stilling søger vi en af den slags økonomikonsulenter, der er vilde med tal, som sætter en ære i at have styr på disse, og som med analytisk kapacitet og ildhu kaster sig ud i prognoser og økonomiske analyser. Lyder det som dig? så læs endeligt videre.

Du får mulighed for at blive en del af økonomifunktionen hos Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesforvaltningen i Hjørring Kommune, hvor opgaverne er mangfoldige, og hvor vi er tætte på både den daglige drift af Jobcentret mv. og det politiske niveau.

Økonomifunktionens primære opgaver er at sikre et gennemarbejdet budgetoplæg, en solid økonomiopfølgning og en grundig regnskabsafslutning. Dertil skal vi løbende være proaktive i at rådgive fagafdelingerne i økonomiske og prioriterings mæssige spørgsmål, ligesom vi er garant for, at sagsfremstillinger til Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesudvalget er økonomisk gennembelyste.

Desuden er Hjørring Kommune i gang med at implementere et tværgående ledelsesinformationssystem, og økonomifunktionen vil få en vigtig rolle i samarbejdet om, at Arbejdsmarkeds- og uddannelsesforvaltningen får mest mulig værdi af denne investering.

Når du er ansat, består økonomifunktionen af 5 medarbejdere og en afdelingsleder. Vi har en uhøjtidelig omgangstone, er alle meget hjælpsomme, og vi sætter pris på det gode kollegaskab.

Vi står på et fundament af sikker drift, som er opbygget gennem flere års stabilitet i afdelingen. På denne baggrund har vi netop igangsat en proces, som bl.a. består i at kortlægge og prioritere udviklingsopgaver samt revurdere opgavefordelingen i afdelingen. Det næste vigtige skridt i denne proces er at få dig ombord.


Om dig:

Vi lægger vægt på, at du:

  • har en solid økonomifaglig ballast
  • er analytisk stærk og grundig i dit arbejde
  • er engageret samt initiativ- og idérig
  • hurtigt sætter dig ind i komplekst stof, herunder ny lovgivning
  • er en god formidler i både skrift og tale
  • naturligt opbygger og udbygger gode relationer
  • har et smil på læben og er klar med en lun bemærkning

Vil tilbyder:
  • en stilling blandt meget kompetente, erfarne og hjælpsomme kolleger
  • et miljø, hvor udvikling prioriteres, og hvor der er rig mulighed for at fremkomme med nye idéer samt plads til at føre disse ud i livet
  • løbende kompetenceudvikling
  • gode muligheder for at påvirke indholdet af egen stilling
  • gode kolleger og en uhøjtidelig omgangstone
  • fleksibel arbejdstid

Praktisk information:

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du synes ovenstående lyder spændende, og du derfor gerne vil vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Christian Balthazar Møller på tlf. 7233 6006 / 4122 6006.

Ansættelsessamtalerne forventes afholdt d. 29. januar 2018.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.
 
Din ansøgning og dit CV sender du elektronisk til os ved at klikke på "Send ansøgning".

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=d79fff0c)

Kontakt
Kontaktperson
Christian Balthazar Møller
Tlf:
72336006
Adresse
9800 Hjørring
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-01-2018
Kviknummer:
LJA-54005082
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Økonomi
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Highway 66 Løkken IVS
Hjørring, Nordjylland
Frist:
27-06-2018
Hjørring Kommune
Hjørring, Nordjylland
Frist:
15-06-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.