Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BrainSearch Network

|
Nordjylland
|
Indrykket 08-02-2018

Økonomiassistent


Om HP Byg
HP Byg og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg stået i spidsen for en lang række markante og velkendte projekter inden for bolig, erhverv og kultur i Nordjylland. HP Byg råder over en erfaren og kompetent medarbejderstab, der foruden projekter i HP-regi også har solid erfaring fra en række af landets største entreprenørselskaber.
HP Bygs kompetencer spænder bredt fra en kompetent funktionærstab af beregnere og projektledere til dygtige håndværkere i virksomhedens egenproduktion. Fælles for alle medarbejdere er en stor faglighed, der ikke alene sikrer kvalitet i alle led, men som også betyder, at HP Byg har stor forståelse for hele processen fra de første kalkulationer til aflevering af det færdige byggeri. En flad og omstillingsparat organisation, hvor den enkelte medarbejder har en stor grad af handlefrihed, gør HP Byg i stand til at agere og reagere på de krav, markedet stiller.

Geografi:

Arbejdet sker med udgangspunkt fra Aalborg.

Opgaven

Som økonomiassistent vil du blive en del af et kompetent og serviceminded team på 3 personer, hvor dine primære opgaver vil blive:

  • Kreditorbogholderi, herunder bogføring af leverandørfakturaer og finansbilag
  • Betalinger
  • Fakturering for entrepriseafdeling og serviceafdeling
  • Debitorbogholderi, herunder rykkerprocedurer m.v.
  • Sagsoprettelser i entrepriseregnskab
  • Administration af AB92 og ABT93 garantier overfor kunder
  • Administration af garantier for underentreprenører og leverandører
  • Deltage i telefonomstilling
  • Ad hoc opgaver i administrationen

  • Derudover vil du som en del af administrationen eksempelvis skulle varetage en eller flere af nedenstående opgaver afhængig af interesser og tidligere erfaringer:
  • Korrekturlæsning på diverse intern og ekstern information
  • Controllerfunktion på udvalgte projekter
  • Superbruger på en eller flere IT-systemer

  • Faglige kvalifikationer:

    Du har en økonomiuddannelse kombineret med nogle års erfaring inden for området. Det er afgørende at du kan dit faglige håndværk og sætter en ære i at levere kvalitet til tiden

    Personlige kvalifikationer:

    Som en del af administrationen vil du have en stor berøringsflade i hele organisationen, og du skal i dit daglige virke være med til sikre vores værdisæt:

    ”Hos HP Byg er det en fælles ambition, at vi udvikler os sammen”

    Vi forventer derfor, at du:
  • Har en god ordenssans
  • Arbejder struktureret og målrettet
  • Arbejder selvstændigt
  • Er en teamplayer
  • Har overskud og overblik

  • Virksomheden tilbyder dig:

    En entreprenørvirksomhed, som tager udvikling af den enkelte medarbejder seriøst, og som hele tiden udfordrer sig selv på at gøre det bare lidt bedre ved at finde potentialet i den enkelte medarbejder. Du vil som medarbejder derfor blive udfordret både på det faglige og det personlige plan.

    Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Henning Christensen på tlf. 23 23 88 45

    Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.


    Kontakt
    Kontaktperson
    Henning Christensen (Direkte)
    Tlf:
    23238845
    Adresse
    9220 Aalborg
    Danmark
    Praktisk information
    Oprettet:
    08-02-2018
    Kviknummer:
    LJA-56023967
    Jobtype:
    Fuldtid
    Arbejdsområde:
    Økonomi,
    Kontor og administration
    Beliggenhed
    Beregn rute-/rejseplan
    Fra:
    Til:
    Lignende job
    Dansk Standard
    Vesthimmerland, Nordjylland
    Frist:
    06-07-2018
    Dansk Standard
    Vesthimmerland, Nordjylland
    Frist:
    05-08-2018
    Job fra denne arbejdsgiver
    Aalborg, Nordjylland
    Frist: 
    08-08-2018
    Randers, Østjylland
    Frist: 
    20-07-2018
    Randers, Østjylland
    Frist: 
    06-07-2018
    Opret dit CV

    Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

    Få en jobagent

    Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.