Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Logo
|
Nordjylland
|
Indrykket 09-05-2017

Økonomiassistent

Til vores administration søger vi en økonomiassistent.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Modtagelse, behandling og betaling af indkomne fakturaer.
  • Bogføring af øvrige bilag.
  • Afstemning af bankkonti mv.
  • Momsindberetning.
  • Diverse ad hoc bogholderiopgaver.
  • Back-up for vores lønassistent.

Og i samarbejde med virksomhedens øvrige administrative medarbejdere vil du være med til at løse diverse opgaver i vores administration herunder telefonpasning og modtagelse af besøgende.

Vi forventer at du:

  • Erfaring med bogholderi-funktionen.
  • Har kendskab til C5 (eller lignende).
  • Som person er kvalitetsbevist og engageret, glad og udadvendt.
  • Behersker engelsk på samtaleniveau.

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en dynamisk virksomhed præget af en alsidig hverdag og en uformel omgangstone.
  • Løn efter aftale.

Tiltrædelse: 1. august 2017.

Ansøgningsfrist: 7. juni 2017.

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning bilagt relevante data på mail til jn@orskov.dk og skriv Økonomiassistent i emnefeltet. Har du behov for yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef Jan Hjort Nielsen på tlf. 20 80 57 50.

Kontakt
Kontaktperson
Jan Hjort Nielsen
Tlf:
2080 5750
Adresse
Havnepladsen 16
9900 Frederikshavn
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
09-05-2017
Udløber:
08-06-2017
Kviknummer:
LJA-46171962
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi
Beliggenhed
Lignende job
By- og Landskabsforvaltningen
Aalborg, Nordj...
Frist:
21-10-2017
By- og Landskabsforvaltningen
Aalborg, Nordj...
Frist:
15-10-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.