Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SKAT

|
Nordjylland
|
Indrykket 07-02-2018

Kan du udvikle læringsaktiviteter med fokus på didaktik? Vi søger nye kolleger til den kommende Administrations- og Servicestyrelse

Vil du være med til at udvikle skatteforvaltningens læringsaktiviteter, og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen? Så er du måske en af vores nye kollegaer. I skatteforvaltningen har vi stort fokus på læring gennem brug af forskellige læringsformer, og vi søger nu nye kolleger til udvikling af læringsaktiviteter. 
 
Som en del af regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’, skal skatteforvaltningen hente flere kompetencer i de kommende år. Dette kommer til at have indflydelse på udviklingen af vores læringsaktiviteter – både fysiske kurser og digital læring, idet vi skal sikre, at både vores nuværende og kommende medarbejdere er klædt på til at løse fremtidens arbejdsopgaver med en høj faglighed.  
 
Dine opgaver  
Du vil i samarbejde med dygtige kolleger få ansvar for udvikling af interne kurser i skatteforvaltningen rettet mod alle vores medarbejdere. Udvikling af læringsaktiviteter vil altid ske i et tæt samarbejde med en kollega fra forretningen, der er ekspert inden for det faglige område, som læringen skal omhandle. Du bliver derved ansvarlig for det didaktiske indhold og sikrer, at det altid er de bedste vilkår for læring, der er til stede.   
 
Dine primære arbejdsopgaver bliver: 
 

  • Udvikling, design og implementering af målrettede kompetenceudviklingsaktiviteter inkl. behovsafdækning hos opdragsgiver/forretningsområdet  
  • Udvikling og vurdering af læringsforløb med henblik på optimering af læring og effekt  
  • Udarbejdelse af indhold mv. til e-læring  
  • Pædagogisk sparringspartner for forretningsområderne  
  • Facilitering af processer og interessenthåndtering i forbindelse med udvikling af læringsaktiviteter  
  • Udarbejdelse af kommunikationsmateriale ved implementering af kompetenceudviklingsaktiviteter.   
 
Din hverdag vil være fyldt med opgaver, der kræver, at du udfordrer og diskuterer problemstillinger med kolleger, medarbejdere og ledere på forskellige niveauer for derefter selv at bringe din faglighed i spil i opgaveløsningen.   
 
For at få succes i jobbet kræver det, at du kan skifte mellem strategisk, taktisk og operationelt niveau i opgaveløsningen og kan drive opgaver fra idé til færdigt produkt. 
 
Dine kompetencer  
Du har en relevant videregående uddannelse i generel pædagogik eller lignende med fokus på læring og udvikling. Vigtigst er, at du har en solid teoretisk baggrund inden for læring og didaktik.  
Samtidig har du praktisk erfaring og kan dokumentere gode resultater fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med læring og kursusudvikling i en større organisation eller virksomhed.   
 
For at lykkes i jobbet er det vigtigt, at du:  
 
  • Besidder stærke formidlingskompetencer – gerne både som underviser, facilitator og som oplægsholder.   
  • Mestrer at kommunikere på et højt niveau i skrift og tale på både dansk og engelsk.  
  • Har en stor forretningsforståelse og er i stand til at forstå forretningens behov og omsætte disse behov til en læringsaktivitet med størst muligt udbytte for deltagerne.  
  • Kan arbejde selvstændigt, systematisk og struktureret.  
  • Besidder et stort drive og engagement, der gør, at du selv driver dine opgaver og succesfuldt kommer i mål med dem.  
  • Er i stand til at bringe din faglige viden i spil og udfordre os.  
  • Er nysgerrig og opsøgende i forhold til udviklingen på det didaktiske område, og du afprøver gerne nye metoder og teknikker, så vi altid ender med den mest optimale løsning.  
  • Har stort fokus på opbygning af relationer og netværk og kender vigtigheden heraf i relation til din opgaveløsning.  
 
Kompetence og udvikling 
I kontoret Kompetence og udvikling får du mere end 25 engagerede kolleger med forskellige faglige baggrunde. Vi har fokus på udvikling og drift af kompetenceudvikling for medarbejdere og ledere. Vi supporterer hele skatteforvaltningen og agerer som udviklere, sparringspartnere og garanterer for målrettede aktiviteter inden for kompetence og udvikling.
 
Ansøgning og kontakt  
Send ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via nedenstående link ”Søg jobbet” inden ansøgningsfristens udløb 18. februar 2018. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Sørensen på telefon 30573831.  
 
Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.  
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. 
 
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg. I 2020 vil arbejdsstedet blive flyttet til Administrations- og Servicestyrelsens lokation på Brændgårdvej 10, 7400 Herning.  
 
Administrations- og Servicestyrelsen 
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.  
 
Administrations- og Servicestyrelsens kerneopgave bliver at understøtte skatteforvaltningen med effektiv administration og serviceydelser af høj kvalitet. Styrelsen forventes bemandet med ca. 300-350 medarbejdere og får kontorer i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på http://www.fra1til7.dk. ;
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. 

Kontakt
Kontaktperson
Jens Sørensen
Tlf:
30573831
Adresse
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-02-2018
Kviknummer:
LJA-55970147
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi,
Jura og retsvæsen,
Offentlig
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Dansk Standard
Vesthimmerland, Nordjylland
Frist:
06-07-2018
Dansk Standard
Vesthimmerland, Nordjylland
Frist:
05-08-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.