Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Aalborg Universitet

|
Nordjylland
|
Indrykket 09-05-2018

HR-konsulent - til HR Servicecenter EST på Aalborg Universitet

Har du lyst til at arbejde med HR-administration og rådgivning til understøttelse af universitets kerneaktiviteter på institutterne, så er du måske vores nye kollega.

Stillingsbeskrivelse
Som HR Konsulent indgår du i en faglig stærk HR organisation, hvor du i samarbejde med dit team kvalitetssikrer og udmønter ansættelser, forlængelser og fratrædelser til institutterne under Fakulteterne Sundhedsvidenskab, Ingeniør og Naturvidenskab samt IT og Design (EST)

Du bliver i dagligdagen en del af HR Servicecenter EST, som er fysisk placeret tæt på de faglige miljøer og som består af 9 HR konsulenter og 4 HR Partnere.

Om dig
Du har erfaring med personaleadministration og personalepolitiske forhold – og kan kommunikere på dansk og engelsk, da vi er en international arbejdsplads.

Du vil få ansvaret for en portefølje af HR administrative opgaver med forskellig omfang, kompleksitet og prioritering, hvor der vil være behov for, at du både er god til at samarbejde med dine kolleger og kan løse opgaver selvstændigt.

Du har en helhedsorienteret organisationsforståelse og trives med gennem god service at opbygge positive relationer med dine institutter og kolleger.
Som person er du positiv, har humor, arbejder systematisk med høj kvalitet og evner at bevare roen i en til tider hektisk hverdag.

Om jobbet
Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger i et team tilknyttet specifikke institutter. HR Servicecentret har en HR-partner organisering, hvor HR Partneren fungerer som det enkelte instituts lokale indgang til HR.

I din rolle som HR konsulent udfører du den HR-administrative sagsbehandling vedrørende ansættelser, lønreguleringer, ændringer i ansættelsesforhold, beregning af barsel og ferie og udarbejdelse af ansættelsesbreve. Fagligt vil du kunne trække på specialiseret rådgivning og bistand fra dine kolleger i HR Specialistcentret.

Du vil medvirke i det tværfaglige samarbejde i HR og deltage i optimering, digitalisering og videreudvikling af HR-processerne.

Vi lægger vægt på, at du kan lide at yde understøttende effektiv service på et højt kvalitetsniveau og at du interesserer dig for og bidrager til den fortsatte udvikling af HR afdelingen.

Der er højt til loftet i HR-afdelingen, vi værner om den faglige kvalitet og arbejder effektivt, men husker også hinanden på, at der er andet i livet end arbejde.

Arbejdsstedet er i Aalborg.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte leder af HR Servicecenter EST og HSF Marian Andreasen 9940 3896.

Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling. Ansættelse sker i henhold til det statslige område OAO-fællesoverenskomsten eller anden relevant overenskomst, herunder AC-overenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg afhængig af kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Vi ønsker, at du kan begynde snarest muligt.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 21 og 22.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

Stillingsnummer
977631

Ansøgningsfrist
Wed May 23 00:00:00 CEST 2018

 

Kontakt
Kontaktperson
 
Tlf:
-
Adresse
9220 Aalborg Øst
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
09-05-2018
Kviknummer:
LJA-60651125
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Human Resources
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Mors-Thy Industrilager A/S
Thisted, Nordjylland
Frist:
26-09-2018
MADSEN VINDUER & DØRE ApS
Aalborg, Nordjylland
Frist:
22-10-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.