Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AFE Økonomi og Administration

|
Nordjylland
|
Indrykket 05-07-2018

Generalist til tværgående rolle




Vil du med om bord i en energisektor, som er i rivende udvikling? Hvor grøn omstilling er det nye sort og hvor markederne for fjernvarme, gas og el er i forandring? Og er du alsidig og har et godt organisatorisk overblik samt en god portion forretningsforståelse? Så er du måske vores nye medarbejder i Økonomi og Administration, hvor vi søger en generalist til at understøtte organisationens fortsatte udvikling.
 
Om jobbet
Vi søger en medarbejder, som kan understøtte organisationens tværgående administration. I stillingen vil du få en selvstændig rolle med frihed til at planlægge dine opgaver og styre din egen hverdag. Stillingen er nyoprettet, og du vil have mulighed for at være med til at præge den med afsæt i bl.a.:

  • Mødeafvikling i organisationens samarbejdsudvalg, herunder koordination og referatudarbejdelse
  • Administrativ bistand til virksomhedens funktionschefer
  • Ansvarlig for organisationens intranet
  • Opgaver inden for intern kommunikation
  • Deltagelse i tværgående ad hoc projekter
  • Planlægning af arrangementer i og uden for huset
  • Back up i reception og omstilling
 
Derudover vil du løbende skulle indgå i tværgående projekter. Fx vil du helt konkret skulle bidrage til, at organisationen kommer succesfuldt i mål med udviklingen og implementeringen af et nyt, fælles intranet.  
 
Økonomi og Administration servicerer Aalborg Forsyning Energidivision med bogholderi, reception, omstilling og indkøb. Du vil blive en del af et team bestående af 10 dygtige medarbejdere. Foruden det kollegiale fællesskab med kollegerne i Økonomi og Administration vil du få et tæt samarbejde med organisationens direktionsassistent. Afdelingen har en central servicefunktion, og du vil derfor generelt få en bred kontaktflade på tværs af organisationen, ligesom du vil komme til at have en vigtigt servicefunktion internt og eksternt.
 
Om dig
Vi forestiller os, at du er generalist og fx har uddannelsesmæssig baggrund fra en relevant universitetsuddannelse eller professionsbachelor. Du er måske nyuddannet eller har et par års erfaring.
 
Derudover lægges der vægt på, at du
  • har en god portion forretningsforståelse og organisatorisk overblik
  • har flair for kommunikation og stærke skriftlige kompetencer
  • kan arbejde struktureret  
  • du er har flair for anvendelse af IT-systemer
 
Du kan arbejde selvstændigt, men er også god til at samarbejde med andre. Du trives i et varierende arbejdstempo, hvor der er behov for at jonglere med flere opgaver samtidig. Du er imødekommende og serviceminded, og kan bevare humøret, selv når det går stærkt. Du arbejder struktureret og har evnen til selv at opsøge viden og komme med forslag til løsninger. Du er i stand til at motivere dig selv og andre, og du er ikke bange for at stille spørgsmål for at sikre den optimale løsning af dine opgaver.
 
Du får
  • Et spændende job med forskelligartede opgaver
  • En koordinerende rolle i en nyetableret organisation
  • Et job i et tværfagligt inspirerende miljø med gode og dygtige kolleger
  • Et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde, videndeling og fleksibilitet.
  • Gode medarbejderforhold bl.a. fleksibel arbejdstid, personaleforeninger, gode kantineforhold mv.
  • Løn som modsvarer dine kvalifikationer.
 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionschef Anders Bresemann Jensen, tlf. 27 87 58 51. Arbejdsstedet er Nefovej 50, 9310 Vodskov
 
Om Aalborg Forsyning
Aalborg Forsyning leverer forsyningsydelser inden for energi, vand og renovation til vores kunder i Aalborg og omegn.
 
Du vil blive ansat i Aalborg Forsynings energidivision, hvor Aalborgs energiforsyningsvirksomheder er samlet. Vi arbejder hver dag på at producere og levere fjernvarme, gas og el som attraktive produkter til vores kunder. Samtidig har vi midt i en ambitiøs grøn omstilling samtidig med at vi skal sikre vækst i forretningen.
 
Vi kolleger fra forskellige grene af forsyningssektoren – lige fra varmeforsyning- og produktion, over elhandel og energirådgivning til gasforsyning. Vi er organiseret i fire hovedområder, som beskæftiger sig med henholdsvis Produktion, Forsyning, Projekter og Forretningsudvikling samt Økonomi og Administration
 
Virksomheden er ejet af Aalborg Kommune og drives forretningsorienteret til fordel for både kunder og ejere. Med afsæt i vores fælles værdisæt – tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling – vi vil de attraktive arbejdspladser kendetegnet ved høj trivsel og produktivitet. På den måde når vi bedst i mål med vores kerneopgaver – fastholdelse af forsyningssikkerhed og levering af konkurrencedygtige energiløsninger til eksisterende og nye kunder sideløbende med grøn omstilling af energiproduktionen.
 
Læs mere på: www.aalborgforsyning.dk 
 
Ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylder den formular, der kommer frem. Herefter vedhæfter du din ansøgning og CV samt evt. andre bilag i begrænset omfang.
 
Ansøgningen skal være modtaget senest onsdag den 18. juli 2018. Der vil være samtaler i uge 34 og 35. Forventet opstart er den 1. september eller hurtigst muligt derefter.
 
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=82fe9adf)

Kontakt
Kontaktperson
 
Tlf:
27875851
Adresse
9400 Nørresundby
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
05-07-2018
Kviknummer:
LJA-63025498
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
3
Aalborg, Nordjylland
Frist:
20-11-2018
Brønderslev Kommune
Nordjylland
Frist:
01-11-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.