Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brønderslev Kommune

|
Nordjylland
|
Indrykket 06-10-2017

Faglig teamkoordinator

Faglig teamkoordinator til team Døgn – Det Specialiserede Område, Brønderslev
 
Til Det Specialiserede Område, Visitationen, Brønderslev Kommune, Rådhusgade 5, Dronninglund søges faglig teamkoordinator i team døgn til fast stilling, 37 timer om ugen med tiltrædelse hurtigst muligt.
 
Det Specialiserede Område:
Det Specialiserede Område varetager sagsbehandlingen indenfor serviceloven kap. 5  for borgere med fysisk, psykisk eller socialt nedsat funktionsniveau.
Målgruppen for det specialiserede Område er primært borgere over 30 år, eller unge, der er tilkendt førtidspension.
 
Vi er 15 dygtige medarbejdere, som organisatorisk er opdelt i to teams med hver deres faglige teamkoordinator. Afdelingen består af team døgn og team dag.
 
Jobbet og udfordringerne
Den faglige teamkoordinator skal have en socialfaglig uddannelse, enten som socialrådgiver/socialformidler eller tilsvarende og have indgående erfaring med det Specialiserede socialområde.
Jobbet som faglig teamkoordinator i team døgn har udgangspunkt i borgere som bor i botilbudsforanstaltninger Der er tale om et alsidigt job, hvor du blandt andet vil skulle være med til:

   • Sikre de faglige, juridiske og kvalitetsmæssige standarder i arbejdet
   • Holde dig opdateret og følge udviklingen inden for det specialiserede socialområde til videre omsætning og formidling i Det Specialiserede Område
   • Vedligeholde, udvikle og formidle hensigtsmæssige arbejdsgange og procedure
   • Identificere, planlægge, iværksætte og følge op på decentrale lærings forløb på gruppe - og individniveau
   • Foretage tilsyn på udvalgte områder i sagsarbejdet
   • Være sparingspartner og evt. bisidder for medarbejdere og ledelse i vanskelige sager og kan yde hjælp til besvarelse af klagesager
   • Understøtte ledelsen i at skabe rum for og hjælpe med innovation i hverdagens løsninger, planlægning og praksis 

  
Vi forventer

   • At du har indgående kendskab til det specialiserede socialområde og de gældende lovgivninger
   • At du kan føre tilsyn med at gældende love, bekendtgørelser og administrative forskrifter følges og at forvaltningens spilleregler efterleves
   • At du har bred erfaring og interesse for det specialiserede socialområde og dets målgrupper
   • At du er struktureret, systematisk og har fokus på detaljen uden at fortabe dig i den
   • At du har relevant faglig viden og indsigt og kvalificeret kan indgå i faglige beslutningsprocesser
   • At du er rollemodel i udmøntning af Det Specialiserede Områdes værdigrundlag. Det betyder at du er nysgerrig, modig og fællesskaberne og understøtter læring og refleksion
   • At du har erfaring, interesse og flair for at arbejde med faglige problemstillinger
   • At du har overblik, indsigt og ideer til hensigtsmæssig tilrettelæggelse af arbejdsgange og administration
   • At du har et udviklingsorienteret blik på vores opgaver og at du har evne til at spotte, sprede og (videre)udvikle løsninger i Det Specialiserede Område 
   • At du har gode formidlings- og kommunikationsevner og kan skabe en god og tillidsfuld kontakt
   • At du har et godt humør og ser positivt og konstruktivt på de udfordringer der må komme 


Vi tilbyder

   • Et udfordrende og selvstændigt job
   • Et velfungerende kollegialt fællesskab
   • En spændende og travl arbejdsplads, hvor vi arbejder med mål og kvalitetsstyring
   • En afdeling i rivende udvikling, hvor vi ser muligheder før begrænsninger 


Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte, afdelingsleder Karen Vraa Jensen tlf. 99455309 eller teamkoordinator Anne Katrine Gandrup Hall tlf. 99455780

Samtaler forventes afholdt mandag den 30 oktober.

For at se stillingens eksakte timeantal og ansøgningsfrist, henviser vi til stillingsopslaget på kommunens hjemmeside.

 
Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er: 

   • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer
   • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger/samarbejdspartnere om opgaveløsningen
   • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv 
   • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune

Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.
 

Kontakt
Kontaktperson
Karen Vraa Jensen
Tlf:
99455309
Adresse
9700 Brønderslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
06-10-2017
Kviknummer:
LJA-49957210
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi,
Offentlig
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Asgaard Recruitment
Aalborg, Nordjylland
Frist:
13-12-2017
SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApS
Aalborg, Nordjylland
Frist:
20-11-2017
Job fra denne arbejdsgiver
Brønderslev, Nordjylland
Frist: 
20-11-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.