Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løn, HR og Arbejdsmiljø

|
Nordjylland
|
Indrykket 19-07-2017

Erfaren lønkonsulent og superbruger i Lessor

 
Aalborg Service A/S søger erfaren lønkonsulent og superbruger i Lessor
 
Aalborg Service A/S leverer support til Miljø og Energiforvaltningen og Aalborg Forsyning. Aalborg Service A/S beskæftiger ca. 90 medarbejdere inden for koncernfælles funktioner, såsom HR, arbejdsmiljø, jura, kundeservice, kommunikation, økonomi, IT, og indkøb. Arbejdsstedet er Stigsborg Brygge 5, Nørresundby.
 
Til en eksisterende stilling på lønkontoret søger vi en erfaren lønkonsulent til håndtering af løn, omsætning af lokalaftaler og overenskomster til lønsystemet og løbende kontakt til medarbejdere og ledelse i forhold til lønspørgsmål. Endvidere bliver du løbende en del af forandringsprojekter på løn- økonomi- og personaleområdet.
 
Du bliver en del af en medstyrende gruppe på pt. 6 kollegaer inkl. dig , der håndterer løn, data og personalejura for 650 medarbejdere. Gruppen håndterer både kommunale og private overenskomster, og du skal primært arbejde med det private område Dansk Industri , ca. 200 medarbejdere.
 
Vi lægger stor vægt på kvalitet og service, og har hele tiden fokus på at videreudvikle og forbedre vores ydelser.
 
Om jobbet
Jobbet består af en række konkrete opgaver

  • Lønteknisk ansvarlig og superbruger på lønsystemet Lessor
  • Superbruger på ressourcesystemet NavKLIK
  • Håndtering af refusioner
  • Håndtering af kontaktfladen til SKAT, pensionsselskaber, feriekonto m.v.
  • Afstemning af løn/skat/finans og løbende kontakt til økonomi
  • Indberetning af statistikker
  • Registrering af fravær og variable ydelser
  • Administrative opgaver i forbindelse med tilgang, ændring og afgang af medarbejdere
  • Deltagelse i ugentligt driftsmøde med kollegaer i løn, data og personale
  • Ad hoc deltagelse i udviklingsprojekter
Løbende kontakt til medarbejdere og ledelse i forbindelse med lønspørgsmål 
Løn- og personalegruppen arbejder primært med følgende IT værktøjer: lønsystemet Lessor og ressourcesystemet Navision KLIK NavKLIK , rekrutteringssystemet Emply, dokumenthåndteringssystemet e-Doc og MS Office i det daglige arbejde.  
 
Din profil
Du har en relevant administrativ uddannelse og sandsynligvis 5 – 8 års erfaring med lønadministration, heraf en betydelig del af tiden på det private område. Det vægtes som en stor fordel, at du har erfaring med lønsystemet Lessor. Har du yderligere kendskab til lønsystemet Silkeborg Data SD er det ligeledes en fordel, da du på sigt skal kunne arbejde i begge systemer.

 
Som person er du robust, glad, venlig og serviceminded. Du trives i tidspresset op til sidste lønindberetningsdag. Du nyder at være en del af et team, og forstår hvordan lønadministration, data, systemer og personalejura hænger sammen til én helhed. Du håndterer hverdagen, opgaverne og deadlines med overblik og godt humør.
 
Du har flair for tal og IT systemer og er lidt af en detektiv, når det handler om fejlsøgning og –retning. Du bruger gerne ekstra kræfter sammen med kollegaerne på at løse problemer rigtigt 1. gang, og stiller hellere 1 spørgsmål for meget, end et for lidt.
 
På sigt er du klar til at bistå med udarbejdelse af kontrakter på baggrund af skabeloner.
 
 Vi tilbyder
En kultur, der er præget af energi, fokus og mange bolde i luften. Vi sætter pris på en uformel og glad omgangstone og vi investerer i vores indbyrdes relationer. Du kan forvente et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, dejlig kantine, aktiv personaleforening og ordnede arbejdsforhold. Vi sidder i storrumskontor med mulighed for, at gå i stillerum ved behov. Du vil få en bred samarbejdsflade til gode og dygtige kollegaer. Vi drøfter løbende faglig og personlig udvikling.  
 
Funktionen, som du bliver en del af, er under udvikling og beskæftiger sig med
  • Løn
  • Data
  • Personale
  • Organisations- og lederudvikling
  • Arbejdsmiljø
  • Strategi 
    Vi bliver 12 – 13 medarbejdere, når funktionen er helt udbygget i løbet af efteråret. Du bliver en del af en medstyrende gruppe, der refererer til HR Chefen.
Ansøgning og spørgsmål
 Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos HR Chef Annemette Mouritsen på tlf. 2787 5299 eller Lønkonsulent Elisabeth Ottesen på tlf. 2519 9435
 
Ansøgningsfrist den 20. august 2017, kl. 23.59. Der holdes ansættelsessamtaler i uge 34. Jobstart hurtigst muligt.
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
 

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=7a4d6d6a)

Kontakt
Kontaktperson
Annemette Jepsen Mouritsen
Tlf:
27875299
Adresse
9400 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
19-07-2017
Kviknummer:
LJA-47839450
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Forskning og udvikling,
Human Resources
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
BDO
Brønderslev, Nordjylland
Frist:
20-09-2017
Region Nordjylland
Aalborg, Nordjylland
Frist:
22-08-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.