Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frederikshavn Kommune

|
Nordjylland
|
Indrykket 04-01-2018

Barselsvikariat mentor med erfaring som coach til Step by Step

I Ungeenheden tilbyder vi den unge én indgang, og mange udgange; dygtige og engagerede medarbejdere afklarer og guider den unge til at finde netop den professionelle støtte eller rådgivning, han eller hun har brug for.
I samarbejde med den unge, resten af organisation, erhvervslivet, uddannelsesinstitutionerne og andre samarbejdspartnere støtter og udfordrer vi den unge i at gennemføre uddannelse med henblik på varig beskæftigelse.

I Step By Step handler det om at finde den vej, der giver bedst mening for den unge lige nu. Arbejdsformen består primært af individuelle, afklarende samtaleforløb – hvor intentionen er, at der gives plads til, at den unge kan få vendt sine tanker, få sat ord på de ting, der fylder og få snakket om det, der er uoverskueligt eller svært. Formålet hermed er, at der i samarbejde med den unge erhverves en bedre forståelse for, hvem den unge er og hvor den unge er henne ift. job/uddannelse. Arbejdsformen kan endvidere bestå i sags-sparring med kollegaer, samt skriftlig og mundtlig formidling af den unges situation. 
 
Jobbet består hovedsageligt i:

   • Via samtale at støtte den enkelte unge i at stille mål og skabe progression ift. disse, herunder at skabe struktur og udvikling i hverdagen
   • At udvikle og afklare borgernes kompetencer i retning af uddannelse og/eller job
   • At udfærdige skriftlig dokumentation med henblik på afklaring ift. uddannelse og/eller job
   • At indgå i et tæt samarbejde med kollegaer i Ungeenheden, for at sikre en helhedsorienteret tilgang til den unge, herunder også indgå i forskellige projekter og opgaver 

Vi forventer, at du:

   • Har relevant uddannelse og/eller relevant erfaring, evt. psykoterapeut, coach el. lign.
   • Har lyst til og gerne erfaring med individuelle samtaler
   • Kan bidrage til et godt tværfagligt samarbejde og et godt arbejdsmiljø
   • Kan arbejde selvstændigt og indgå i et team
   • Er fleksibel, rummelig og søger løsningerne
   • Har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
   • Evner at reflektere over egen praksis
   • Er ansvarlig, loyal og engageret
   • At du søger løsninger på tværs, respekterer forskellige fagligheder og ’træder’ til, hvor der er behov

Vi tilbyder:

   • Et velkvalificeret team af pædagoger, virksomhedskonsulenter og mentorer som kollegaer og sparringspartnere
   • Muligheden for at sætte dit eget præg på jobbet og på Ungeenheden, som fortsat er under udvikling
   • Et arbejde med masser af udfordringer og selvledelse med retning
   • En arbejdsplads som er præget af nytænkning, kreativitet og som ikke er forandringsforskrækket
   • En arbejdsplads hvor vi hjælper hinanden!

Stillingen ønskes besat 1. februar 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår tager udgangspunkt i HKs overenskomst. Lønnen vil blive fastsat efter principperne om lokal løndannelse i henhold til stillingens funktioner og ansøgerens kvalifikationer.

Der er desuden en forudsætning for stillingen, at du har gyldigt kørekort til almindelig bil.

Ansøgningsfrist: Onsdag d. 17. januar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Konst. afdelingsleder Jeppe Juul Stephansen 9845 8403.
Der vil blive indhentet straffe- og børneattest.
 

Kontakt
Kontaktperson
Konst. afdelingsleder Jeppe Juul Stephansen
Tlf:
98458403
Adresse
9900 Frederikshavn
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
04-01-2018
Kviknummer:
LJA-54062537
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Undervisning og pædagogik
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Lignende job
Aalborg Studenterkursus
Aalborg, Nordjylland
Frist:
07-06-2018
HE-VA ApS
Morsø, Nordjylland
Frist:
15-06-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.