Gem annonce

Socialcenter Integration

|
Nordjylland
|
Indrykket 10-08-2017

Administrativ medarbejder til Socialcenter Integration

Socialcenter Integration søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat. Ugentlig arbejdstid 37 timer. Tiltrædelse den 1. september 2017 eller hurtigst muligt derefter.
 
Socialcenter Integration yder råd og vejledning vedrørende sociale forhold og behandler alle ansøgninger om kontanthjælp/integrationsydelse til flygtninge og indvandrere med problemer ud over ledighed. Vi er ligeledes en særdeles aktiv del af modtagelsen af nye flygtninge i Aalborg Kommune.

Der er i jobbet indeholdt mange forskellige administrative procedurer:

Kontakt til banker og oprettelse af bankkonti til de nye flygtninge, der kommer til kommunen.

Kantineregnskab herunder betaling af fakturaer i Prisme, oprettelse af interne og eksterne fakturaer i Prisme, omposteringer fra bankkonto til driftskonti og afstemning af mellemregning/bankindbetaling.

Tolkeopgaver herunder koordinering af tolkebookning og oversættelser, udbetaling af løn til freelancetolke, spørgsmål om bookning af tolke mv.

Informationsopgaver herunder håndtering af borgerhenvendelser i vores information, håndtering af telefoniske henvendelser samt eventuelle ad hoc opgaver af administrativ karakter.
  
Har du lyst til dette spændende og udfordrende arbejde, så har vi jobbet til dig.
 
Vi kan tilbyde

  • en arbejdsplads som aktivt arbejder med trivsel
  • et udfordrende og selvstændigt job
  • job på en arbejdsplads, hvor vi arbejder bevidst med mål og kvalitetsstyring
  • et godt samarbejde med kolleger i en god og dynamisk afdeling
  • et godt humør
Vi forventer, at du
  • har en kontor-/administrativ uddannelse
  • har erfaring og/eller interesse i arbejdet med integration og fremmede kulturer
  • kan arbejde selvstændigt
  • kan arbejde systematisk og målrettet
  • kan se muligheder frem for begrænsninger
  • har et godt kendskab til IT
  • har et godt humør       
Stillingen er omfattet af lokal løn.  Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og HK.

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte kst. leder Lars Peder Øgaard tlf. 9931 5842 eller HK tillidsrepræsentant Lise-Lotte Lohse tlf. 9931 5857.

Der holdes ansættelsessamtaler om formiddagen mandag den 28. og tirsdag den 29. august 2017.  

Send ansøgning

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen 'Send ansøgning' og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=2267c109)

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt
Kontaktperson
Lars Peder Øgaard
Tlf:
993158429931585
Adresse
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
10-08-2017
Kviknummer:
LJA-48418963
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Gem annonce
Lignende job
Brønderslev Kommune
Nordjylland
Frist:
29-08-2017
Vesthimmerlands Provsti
Vesthimmerland, Himmerland
Frist:
04-09-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.