Gem annonce

Borgerservice

|
Nordjylland
|
Indrykket 01-11-2017

Administrativ medarbejder til Borgerservicecentret

Administrativ medarbejder - assistent - til et fremtidssikret Borgerservicecenter.

Borgerservicecentret i Rantzausgade 6, er kommunens ansigt udadtil og ofte det første borgerne møder, når de ikke ved, hvilken afdeling eller instans de skal kontakte. Vi lægger vægt på helhedsorienteret vejledning og vores ambition er, at vi med udgangspunkt i borgernes situation får deres ærinde løst på en kvalificeret måde.

Vi befinder os på et spændende og udfordrende sted, hvor forandringerne står i kø. En af vores erfarne medarbejdere har valgt at gå på pension, og der opslås derfor nu en fuldtidsstilling i Borgerservicecentret.


Vores kerneopgave er, at vejlede og hjælpe borgerne. Der stilles konstant nye krav til den service, som vi skal yde borgerne. Vil du være med i den proces, hvor vi fortsat er til for at hjælpe den ikke digitale borger, men samtidig sætter øget fokus på selv- og medbetjening, samt øget digitalisering? Så er du måske vores kommende kollega?


Om stillingen:
Stillingens indhold er betjening og vejledning af borgere, der henvender sig personligt eller telefonisk i Borgerservicecentret, eller henvender sig på Den Digitale Hotline. Herudover vil der være backoffice opgaver, der knytter sig til de opgaver som Borgerservicecentret løser. Som medarbejder i Borgerservicecentret vil dine opgaver primært være administration og sagsbehandling indenfor:

  • Flytninger og indrejser
  • Ekspeditioner af pas, kørekort og Nem-id
  • Ekspeditioner sygesikring og lægevalg
  • Betjening af telefon i eget call-center og Den Digitale Hotline Vi forventer at du:
  • Har et stort servicegen
  • Kan arbejde både selvstændigt og i teams
  • Ser muligheder frem for begrænsninger og er faglig nysgerrig
  • Indgyder tillid og indbyder til dialog
  • Har gode digitale og pædagogiske evner
  • Kan improvisere på stedet med udgangspunkt i den enkelte borgers situation
  • Forstår og taler engelsk
  • Er fleksibel i forhold til arbejdstid. 
    Din faglige baggrund er en kontoruddannelse med erfaring inden for den direkte betjening af borgerne om områderne ovenfor.



Vi tilbyder et uhøjtideligt arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor du skal løse de forskellige arbejdsopgaver med de øvrige kollegaer i de 2 teams. Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservicecentret.

Tiltrædelse er pr. 1. januar 2018. Løn efter gældende overenskomst mellem KL og HK Kommunal.

Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest.
 
Samtaler forventes holdt i løbet af uge 48.
 
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller dj@aalborg.dk eller vicekontorchef Freddy Falk på 9931 1804 eller ff@aalborg.dk



Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=660120c9)

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt
Kontaktperson
Dorthe Jespersgaard
Tlf:
99311805
Adresse
9000 Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
01-11-2017
Kviknummer:
LJA-50696835
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Gem annonce
Lignende job
Asgaard Recruitment
Aalborg, Nordjylland
Frist:
13-12-2017
DUUS VINKÆLDER V/PETER KRAGH
Aalborg, Nordjylland
Frist:
17-11-2017
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.