Gem annonce

Brønderslev Kommune

|
Nordjylland
|
Indrykket 08-06-2018

Administrativ medarbejder

Administrativ medarbejder til Visitationschef i sekretariatet / Visitationen, Sundhed og Velfærd

Kan du have mange bolde i luften, uden at miste overblikket. Kan du holde hovedet koldt, når telefonerne kimer, printeren driller og det vigtigste er, at du servicerer borgerne. Kan du indgå i et fællesskab, hvor vi hjælper hinanden og hvor alle opgaver er betydningsfulde. Er du robust, når det gælder indsigt og viden om sekretariatsopgaver for visitationschefen, kan dette job være noget for dig.

Stillingen er på 32 timer og ønskes besat til 1. september 2018.

Arbejdsopgaver:
Dine arbejdsopgaver består af administrative og økonomiske opgaver for visitationschefen, opgaver i OPUS og SBSYS, klagehåndtering, aktindsigter og ad hoc opgaver. Du skal kontere, passe telefon, arkivere, besvare skriftlige henvendelser, ind imellem renskrive, – og derudover alle mulige forefaldende kontoropgaver.
 
Dine opgaver vil være:

   • Administrative opgaver for visitationschefen, i form af planlægning og forberedelse af opgaver, møder og andre forefaldne opgaver, herunder mødeindkaldelser, dagsordener og referater
   • Håndtering og administration af klager og aktindsigter
   • Opgaver i OPUS, konteringsopgaver, statistik osv.
   • Sortering af post i SBSYS og Outlook
   • Personaleindberetninger OPUS (fravær, kørsel) for visitationen, ferieplaner, udarbejdelse af ledelsesinformation, mv.
   • Ansvarlig for visitationens materiale på kommunens hjemmeside
   • Oprettelse og administration af stillingsopslag for visitationen
   • Ajourføring af lister i SBSYS
   • Telefonbetjening, herunder betjening af visitationens kørselstelefon
   • Løse ad hoc opgaver for ledelsen
   • Forefaldende kontorarbejde.
   • Skrivning af referater og breve m.m
   • Indgå i den samlede administrative gruppe af medarbejdere i Visitationen og derfor kunne løse aftalte opgaver for Ældre- og hjælpemiddelafdelingen.

 
Afdelingens primære IT-systemer er

   • SBSYS - sags- og dokumenthåndteringssystem
   • OPUS – økonomisystem
   • Doc2mail
   • KMD Nexus/Avaleo - borgerjournalsystem

 
 Kendskab og erfaring med ovenstående IT-systemer vil være at foretrække.
 
Vi forventer du

   • Har en administrativ baggrund
   • Kendskab til administrative IT-systemer: OPUS, Doc2mail og SBSYS, KMD Nexus/ Avaleo
   • Er robust når det gælder indsigt og viden i administrative opgaver
   • Er serviceminded og god til at kommunikere med mennesker både personligt og telefonisk
   • Har fokus på at yde en god service overfor borgere og samarbejdspartnere
   • Har interesse i at lave administrative opgaver for visitationschefen
   • Her interesse i at indgå i et tværfagligt samarbejde med de øvrige administrative medarbejdere på området
   • Kan skabe struktur og overblik på opgaver og prioriterer i opgaveløsningen
   • Har faglig stolthed og samarbejder om opgaveløsningen
   • Arbejder selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger
   • Har øje for muligheder frem for begrænsninger
   • Gør det du siger og siger det du gør. Har stor erfaring med administration og digitale løsninger.
   • Er detaljeorienteret og kan sikre høj kvalitet i opgaveløsningen

 
Vi kan tilbyde:

   • En spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens
   • En afvekslende og fleksibel arbejdsplads, hvor du indgår i samarbejdsrelationer på tværs af afdelinger
   • En levende arbejdsplads med gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling
   • En åben, konstruktiv og direkte samarbejdsform, hvor der med respekt for den enkelte er fokus på at nå resultater, høj faglighed og trivsel
   • En spændende hverdag med ansvar og indflydelse, hvor du har mulighed for at præge hverdagen
   • Et godt arbejdsmiljø hvor vi både værdsætter resultater og høj faglighed, men samtidig sætter pris på humor og en uformel omgangstone

 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Visitationschef Ellen Lykke på 9945 5832 / 4173 6770.

Du vil indgå i den samlede gruppe af administrative medarbejdere i Sundhed og Velfærd og i Visitationen. Du referer til Visitationschefen, og din daglige arbejdsplads er på Rådhuset i Brønderslev.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Ansøgning skal sendes elektronisk senest den 25. juni, kl. 12:00. Der afholdes samtaler den 2. juli.
 
For at se stillingens eksakte timeantal og ansøgningsfrist, henviser vi til stillingsopslaget på kommunens hjemmeside.


I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.
 
I Brønderslev Kommune arbejder vi ud fra ledelsesmodellen Leadership Pipeline.
Nogle af de forventninger, vi har til medarbejdere, er: 

   • At du har fokus på at levere løsninger i forhold til kerneydelsen
   • At du har en faglig stolthed og samarbejder om opgaveløsningen
   • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv både i forhold til din leder og dine kolleger
   • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune

Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores Leadership Pipeline.
 
   
 

  
 .
 
 

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt
Kontaktperson
 
Adresse
9700 Brønderslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
08-06-2018
Kviknummer:
LJA-62160302
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Gem annonce
Lignende job
Vejdirektoratet - Aalborg
Aalborg, Nordjylland
Frist:
20-07-2018
Erhvervsskolerne Aars
Vesthimmerland, Nordjylland
Frist:
25-06-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.