Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Hobro Varmeværk

Hobro Varmeværk

|
Nordjylland
|
Indrykket 29-08-2018

Adm. medarbejder

Hobro Varmeværk a.m.b.a. er i en rivende udvikling, i form af udvidelse af vores forsyningsområde, og vi har derfor brug for flere hænder på vores kontor Vil du med ind i varmen??

Hobro Varmeværk er et forbrugerejet fjernvarmeselskab, der på nuværende tidspunkt, leverer fjernvarme til ca. 1.600 forbrugere. Varmen bliver produceret på vores nye flis-fyret anlæg, der blev taget i brug i december 2017.

Medarbejderstaben består, af i alt 6 medarbejdere.

Dine opgaver vil være mange, men dine ansvarsområder dækker blandt andet:

  • Udarbejdelse af kontrakter til nye tilslutninger, samt opfølgning herpå
  • Fakturering og oprettelse af forbrugere, i forbindelse med tilslutning
  • Behandling af flyttemeddelelser
  • Forfaldne kontoropgaver

Vores forventning til dig:
Vi forventer at du har en kontoruddannelse, eller anden relevant baggrund, samt en passende livserfaring. Hvis du har erfaring inden for forsyningsområdet, er det en fordel men ingen betingelse, da vi tilrettelægger et uddannelses-og oplæringsforløb til dig. Som person er det vigtigt, at du er serviceminded, imødekommende, præsentabel, og har en venlig personlighed. Du har en god ordenssans, og let ved at sætte dig ind i nye arbejdsopgaver. Du arbejder selvstændigt, og trives med selv at kunne planlægge din uge, og arbejder ud fra devisen Frihed under ansvar.

  • Du er klar til at varetage egne ansvarsområder
  • Du er struktureret, omhyggelig, løsningsorienteret og bidrager til den gode stemning på kontoret
  • Er serviceminded og kan lide at have kontakt til værkets varmeforbrugere
  • Du er ambitiøs, mødestabil og sætter en ære i at følge dine projekter til dørs
  • Kan håndtere pressede situationer på en positiv og fremadrettet måde, samtidig med at du kan bevare overblikket
  • Behersker dansk i skrift og tale
  • Du kan fremvise en tilfredsstillende straffeattest
  • B-kørekort til bil

Af os får du:

  • En stilling på 37 timer pr. uge
  • Et spændende og udfordrende job med egne ansvarsområder
  • Muligheder for løbende faglig og personlig udvikling
  • Løn forhandles efter kvalifikationer
  • Pension
  • Sundhedsforsikring
  • Gode kolleger og en uformel omgangstone

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bogholder, Jeanette Jakobsen, på tlf. 9852 1825, gerne imellem kl. 10.00-12.00.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette kandidat. Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Ansøgning og CV sendes elektronisk til: info@hobrovarme.dk

Ansøgningsfrist: 17. september 2018

Alle henvendelser og ansøgninger behandles fortroligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

HOBRO VARMEVÆRK a.m.b.a
Lupinvej 21, 9500 Hobro - tlf.: 98521825
info@hobrovarme.dk - www.hobrovarme.dk

Kontakt
Kontaktperson
Jeanette Jakobsen
Tlf:
9852 1825
Adresse
Lupinvej 21
9500 Hobro
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
29-08-2018
Udløber:
17-09-2018
Kviknummer:
LJA-64964738
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontor og administration,
Økonomi
Lignende job
Nordisk Erhvervs Partner
Hjørring, Nordjylland
Frist:
17-11-2018
DAMGAARD OLESEN INVEST ApS
Nordjylland
Frist:
17-11-2018
Opret dit CV

Opret dit CV på NordjyskeJob.dk og bliv fundet af virksomhederne.

Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.